Tjingeling.
Har köpt en sommarstuga med duschrum och toalett intill varandra.
Vi funderar på att slå ut väggen mellan dessa samt fräscha upp och funderar på hur vi ska gå tillväga vad det gäller eventuellt våtskikt. Är det ok med trägolv om man har duschkabin? Eller måste man lägga plastmatta/klinkers?