64 106 läst ·
250 svar
64k läst
250 svar
Tråden om hetsen på Tradera
Allvetare
· Västra götaland
· 10 933 inlägg
Kommer ni ihåg denna säljaren? Han har visst tänkt sälja sitt batteri igen med kanonbra bild, ingen risk att folk bjuder fel här inte. https://www.tradera.com/item/302433/382802332/makita-18v-5ah-lithium-ion-helt-nya
Allvetare
· Västra götaland
· 10 933 inlägg
Bild på 3 batterier, rubrik ”helt nya”, inte ”helt nytt” som de bör va, då det bara är 1st. Gjort för att luras.. och Iom att de är upp i 1700 så lyckas han..Stefan N skrev:
Medlem
· Halland
· 4 507 inlägg
Kollade just och säljaren skriver faktiskt längst ner (kräver dock att man expanderar texten) att det är bara ett batteriW Willewonka skrev:
Men när verktygslagret säljer två styck 3.0 Ah för 995 kr ser jag inte att detta pris är realistiskt.
När man köper på auktion så har man ett eget ansvar att veta vad man vill betala.
Dvs man bör veta vad en ny vara av samma sort kostar.
Att sedan personer formulerar annonser så man tror att man bjuder på något annat är bedrägeri.
Dvs man bör veta vad en ny vara av samma sort kostar.
Att sedan personer formulerar annonser så man tror att man bjuder på något annat är bedrägeri.
Medlem
· Halland
· 4 507 inlägg
Han skriver SLIPP MAKITA. Alltså slipper man ifrån Makita med den här produkten. Troligen en terapisession för Boschälskare som känner sig förföljda.
Stavningskontroll är en sådan där sak jag kollar i butiker för att se hur mycket arbete de lägger ner.
Stavningskontroll är en sådan där sak jag kollar i butiker för att se hur mycket arbete de lägger ner.