useless useless skrev:
"Folkets Hus Ramsjö med restaurang, cafe, teaterscen, lägenhet och stor parkering"

"Avhämtning: Tyresö"

Ryms det i skuffen?
Annars är skuffen för liten ... :crysmile:

P
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[länk]

Här fanns det mycket smått och gott... :crysmile:
Vattenrutshbanan skulle man nästan ha i trädgården. Snacka om att vara byns coolaste pappa.

Stefan N Stefan N skrev:
Kommer ni ihåg denna säljaren? Han har visst tänkt sälja sitt batteri igen med kanonbra bild, ingen risk att folk bjuder fel här inte. [länk]
Igen? Hur lyckas människan få folk som bjuder?

• Gilla
Willewonka
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Kommer ni ihåg denna säljaren? Han har visst tänkt sälja sitt batteri igen med kanonbra bild, ingen risk att folk bjuder fel här inte. [länk]
Bild på 3 batterier, rubrik ”helt nya”, inte ”helt nytt” som de bör va, då det bara är 1st. Gjort för att luras.. och Iom att de är upp i 1700 så lyckas han..

W Willewonka skrev:
Bild på 3 batterier, rubrik ”helt nya”, inte ”helt nytt” som de bör va, då det bara är 1st. Gjort för att luras.. och Iom att de är upp i 1700 så lyckas han..
Kollade just och säljaren skriver faktiskt längst ner (kräver dock att man expanderar texten) att det är bara ett batteri

Men när verktygslagret säljer två styck 3.0 Ah för 995 kr ser jag inte att detta pris är realistiskt.

hsd
Klicka på anmäl till granskning ;)

Dessutom har han ~10 % negativa omdömen. Bara det gör att jag hade undvikit säljaren. Hur många skulle vilja handla från en butik med så hög andel missnöjda kunder?

84kr från att köpa en helt ny med garanti..

• Makita DBO180Z sladdlös excenterslipmaskin på Proshop.se med pris och information om att den levereras utan laddare och batteri.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Begagnad blå Makita slipmaskin och batteri på trägolv med auktionsapp gränssnitt.
    Skapa konto
W Willewonka skrev:
84kr från att köpa en helt ny med garanti..
Jag får skillnaden till 15 kr...

Byurn Byurn skrev:
Jag får skillnaden till 15 kr...
Juste glömde frakten.. är de fri frakt från proshop?

När man köper på auktion så har man ett eget ansvar att veta vad man vill betala.
Dvs man bör veta vad en ny vara av samma sort kostar.

Att sedan personer formulerar annonser så man tror att man bjuder på något annat är bedrägeri.

Han skriver SLIPP MAKITA. Alltså slipper man ifrån Makita med den här produkten. Troligen en terapisession för Boschälskare som känner sig förföljda.

Stavningskontroll är en sådan där sak jag kollar i butiker för att se hur mycket arbete de lägger ner.

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Ca 400kr ÖVER vad en ny kostar på proshop.
Vet inte folk vad prisjakt är?

• Blå och svart Makita slipmaskin med batteri på trägolv, visad i en avslutad auktionsannons i en app.
    Skapa konto
  • Gilla
Alltgår
  • Laddar…
Man upphör aldrig att förvånas.

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.