M MC #1 Medlem · 110 inlägg 13 nov 2002 09:09 MC Medlem 110 inlägg 13 nov 2002 09:09 #1 Teak funkar
B BAS #2 Medlem · 2 092 inlägg 8 aug 2003 10:30 BAS Medlem 2 092 inlägg 8 aug 2003 10:30 #2 Har haft lärkträ i 7 år. Delen under tak är inte märkbart förändrat utom lite smuts. Utan tak är det grått men för övrigt mycket bra skick. Jag gav dessutom bara 5:90 per m 22x95 mm
Har haft lärkträ i 7 år. Delen under tak är inte märkbart förändrat utom lite smuts. Utan tak är det grått men för övrigt mycket bra skick. Jag gav dessutom bara 5:90 per m 22x95 mm
A AndersG #3 Medlem · 2 449 inlägg 9 aug 2003 18:08 AndersG Medlem 2 449 inlägg 9 aug 2003 18:08 #3 Sommartorpet i TV, två veckor sedan. Järnvitriolat lärkträ. Är det ngn som vet kostnadsförhållande mellan vanligt/lärk/impreg?
Sommartorpet i TV, två veckor sedan. Järnvitriolat lärkträ. Är det ngn som vet kostnadsförhållande mellan vanligt/lärk/impreg?