Menar du mig? Väldigt konstigt svar isåfall. Känns väldigt konstigt att ingen annan är orolig för ts. Bli fast i sitt hem och ingen som kan hjälpa.men sånt är svenska folket blunda och låt andra sköta sitt. Att jag aldrig lär mig trotts att jag är 100% svenskClasseClas skrev:
Klicka här för att svara