Om du är 80 år utan grannar eller möjlighet att själv ta bort trädet när det faller, då bör du faktiskt flytta.
 
  • Arg
yonna och 2 till
  • Laddar…
ClasseClas
B Bopåzoo skrev:
Om du är 80 år utan grannar eller möjlighet att själv ta bort trädet när det faller, då bör du faktiskt flytta.
Och det gäller för ungefär 95% av Sveriges befolkning, speciellt dom som är extra tondöva eller socialt handikappade.
 
  • Gilla
Nalleman64 och 2 till
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
Och det gäller för ungefär 95% av Sveriges befolkning, speciellt dom som är extra tondöva eller socialt handikappade.
Menar du mig? Väldigt konstigt svar isåfall. Känns väldigt konstigt att ingen annan är orolig för ts. Bli fast i sitt hem och ingen som kan hjälpa.men sånt är svenska folket blunda och låt andra sköta sitt. Att jag aldrig lär mig trotts att jag är 100% svensk :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
N
B Bopåzoo skrev:
Om du är 80 år utan grannar eller möjlighet att själv ta bort trädet när det faller, då bör du faktiskt flytta.
Och du bör lär dig att visa lite respekt för äldre människor.
 
L lbgu skrev:
ivetvis tar man inte träd som bara lutar utan att hindra trafiken.
Jamendå är vi överens! (y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.