1 014 läst ·
37 svar
1k läst
37 svar
Toppmatad tvättmaskin låter onormalt.
Nu har reparatören varit här och kollat tvättmaskinen. Han konstaterade att den står som den ska och testkörde den efter det. Han hörde hur den lät, kollade utsidan och skruvade loss ena sidan för att titta på insidan. Där hittad han heller inget fel men kom fram till att det är gummit som sitter vid trumman som låter för att maskinen är ny. Om några månader kommer det inte låta lika mycket. Då vet jag att det inte är nåt "allvarligt" fel och jag kan fortsätta tvätta 😊Hoppas han har rätt!A Anna-Karin L skrev:
Okej tack 😊 Jag kommer nog inte att försöka kolla nåt sånt själv. Den får gå ett tag så hör jag mig igen till whirlpool om den går sönder helt. Får så ut med ljudet även om jag inte tycker att det låter helt normalt. Säger reparatör att inga fel finns så kan jag inte göra så mycket mer just nu. Eller vad säger alla som läser det här, ska man ändå hävda att nånting är fel?returen skrev:
Klicka här för att svara