Hej! Har en whirlpool tvättmaskin som låter illa i början på centrifugeringen och när den går ner i varv på centrifugering. Annars inga problem upplevs . Finns det någon som kan hjälpa mig om vad det kan vara? Tack 🙏
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.