Vi kan läsa på detaljplanen att kommunen avser att stycka upp villatomter i Möjetorp (mellan Hjulsbro och Harvestad), men hittar inte någon mer information om detta. Detsamma gäller vid Sättuna intill Roxen. Riktigt välliggande tomter på g alltså. Någon som vet något mer?
Detta gäller alltså _kommunala_ tomter så de bör senare komma ut för spekulanter i Linköpings tomtkö.