M m1nn13 #1 Medlem · 163 inlägg 17 mar 2005 22:35 m1nn13 Medlem 163 inlägg 17 mar 2005 22:35 #1 Något tips ??? Någon?? Hade tänkt mig en vinterbonad sommarstuga där... Både skidbacke och golfbana vid Isaberg!!!!
Något tips ??? Någon?? Hade tänkt mig en vinterbonad sommarstuga där... Både skidbacke och golfbana vid Isaberg!!!!
L laja #2 Medlem · 45 inlägg 17 mar 2005 23:05 laja Medlem 45 inlägg 17 mar 2005 23:05 #2 Mitt tips är att åka runt och fråga efter markägaren. Det borde inte vara något stort problem att få tag på nåon som är villig att stycka av. Du väljer ett mycket trevligt område, jag har själv flyttat därifrån men saknar mina hemtrakter ibland...
Mitt tips är att åka runt och fråga efter markägaren. Det borde inte vara något stort problem att få tag på nåon som är villig att stycka av. Du väljer ett mycket trevligt område, jag har själv flyttat därifrån men saknar mina hemtrakter ibland...