Något tips ??? Någon??
Hade tänkt mig en vinterbonad sommarstuga där... Både skidbacke och golfbana vid Isaberg!!!! :D
 
Mitt tips är att åka runt och fråga efter markägaren. Det borde inte vara något stort problem att få tag på nåon som är villig att stycka av.

Du väljer ett mycket trevligt område, jag har själv flyttat därifrån men saknar mina hemtrakter ibland...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.