Hej på er,
Detta är mitt första inlägg på detta forum.
Jag håller och letar med ljus och lyckta efter en färdig målad (vit) skiva 225 mm bred och minst 2500 mm lång som skall fungera som inklädnad vid en vägg ände.
Undrar om någon har någon ide på vart man kan få tag i en sådan eller om någon har ett bra tips/ide på hur jag skall lösa mitt problem med inklädnaden jag håller på med. Måste ha 45 reglarna då det skall dras el i den kanalen som blir
Bifogar en bild på hur jag har tänkt mig.
Detta är mitt första inlägg på detta forum.
Jag håller och letar med ljus och lyckta efter en färdig målad (vit) skiva 225 mm bred och minst 2500 mm lång som skall fungera som inklädnad vid en vägg ände.
Undrar om någon har någon ide på vart man kan få tag i en sådan eller om någon har ett bra tips/ide på hur jag skall lösa mitt problem med inklädnaden jag håller på med. Måste ha 45 reglarna då det skall dras el i den kanalen som blir
Bifogar en bild på hur jag har tänkt mig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är egentligen inget problem att köpa en mdf skiva och kappa den själv. Men det blir ett väldans massa spring när man bor på 4 våningen utan hiss. Sedan är jag allergisk mot penseldrag eller roller spår som det lätt blir. Jag funderade även på om man skulle använda klackfoder med de som finns är bara 56 mm breda och jag behöver minst 61 mm
Klicka här för att svara