9 740 läst ·
106 svar
10k läst
106 svar
Tips på bra ficklampa
Åh, ja det var trist... Vi har tre och dom funkar klockrent. Lyckligtvis är Amazon bra på strulfria returer.Paletten100 skrev:
Hej Cheesen!
På din rekommendation köpte jag denna lampa - Electraline 58303 - men tyvärr gick det inte så bra. Lampan var död vid ankomsten, och andra Amazon köpare har haft samma upplevelse.
Synd, för att lampan har bra design och storlek - det finns bara den lilla detaljen att den inte funkade!
Hur som helst, det är ingen fara: Amazon tog tillbaks lampan utan tjafs, och nu är jag en upplevelse rikare! 😀
Paletten100
https://amzn.eu/d/0AagNC7
Den här tycker jag varit bra för när man grejar hemma. Magnet i botten, clips så man kan montera den på keps, skjortficka eller så.
Sen inte minst styra om ljuskäglan 90 grader. Vilket i kombination med ovan ger en ganska bra möjligheter att få ljuset dit man önskar.
Laddas över USB-C.
Den här tycker jag varit bra för när man grejar hemma. Magnet i botten, clips så man kan montera den på keps, skjortficka eller så.
Sen inte minst styra om ljuskäglan 90 grader. Vilket i kombination med ovan ger en ganska bra möjligheter att få ljuset dit man önskar.
Laddas över USB-C.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Tips om Fukt i krypgrunden
Grund & Markarbeten -
Tips om gips lodrätt mellan takbjälkar
Byggmaterial & Byggteknik -
Bygga växthus med glaskassetter, tips på fastsättning/ram?
Byggmaterial & Byggteknik -
Tips på hur dra in handfat till toalett som saknar det idag?
Badrum -
Tips på bra ficklampa
Verktyg & Maskiner