T thgamaliel skrev:
Rabatt på Makitablås

[länk]
Verkar som att man måste gå ner på sidan och välja "andra säljare på amazon" i listan för att få det priset och leverans direkt av amazon.

F Fluxor skrev:
Att blåsa bort spån från gersågen kommer den klara galant. Bara det gör den värd pengarn.
Mer än så klarar den nog inte av dessvärre. Hade större förhoppningar.... Vart en retur direkt för min del

• Ledsen
  • Gilla
Silkesnusa och 2 till
  • Laddar…
L lingonlingon skrev:
Mer än så klarar den nog inte av dessvärre. Hade större förhoppningar.... Vart en retur direkt för min del
Det räcker utmärkt tycker jag. Vad hade förväntat dig av den som den inte uppfyllde?

• Gilla
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Paletten100
F Fluxor skrev:
Det räcker utmärkt tycker jag. Vad hade förväntat dig av den som den inte uppfyllde?
Håller med om det funkar utmärkt. Jag köpte häromdagen och är helt nöjd!

F Fluxor skrev:
Det räcker utmärkt tycker jag. Vad hade förväntat dig av den som den inte up
F Fluxor skrev:
Hade väl egentligen inga förväntningar alls....
Men när jag packade upp den så fanns känslan av "Jävlar, den kommer blåsa som en jetmotor, får nog hålla i den extra hårt. Och med det vart det ett antiklimax... Men inget fel på produkten, den går att använda till mycket :)

(så ni som kommer eller vill köpa, kolla absolut inte på vad jag säger, det var definitionen av ett icke genomtänkt inpulsköp från min sida)

• Gilla
Qjanto och 3 till
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Rabatt på milwaukee vinkelväxel till skruvdragare. Inkl. 10 st bits.

[länk]
Fick hem min en dag sent mot utlovat.
Så Amazon gav mig 20%....så den blev ännu billigare :)

/Jocce

• Gilla
  • Wow
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Fick hem min en dag sent mot utlovat.
Så Amazon gav mig 20%....så den blev ännu billigare :)

/Jocce
Knappast automatiskt va?

Tokslut Tokslut skrev:
Knappast automatiskt va?
Nope, men har tagit för vana att höra av mig till Amazon (chatten oftast) när varor inte levereras på utsatt tid.
Oftast ger det en månad med Prime eller några procent rabatt...

Jag verkar ligga sent på slingan för leveranser (ofta beräknad senast i tidsspannet) vilket gör att det skjuts upp till dagen efter, så det kan ibland vara störande när man väntar på något man villhöver ;)

/Jocce

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
Jag har haft den här på bevakning länge... nu är det dags.
[bild]
[länk]
Vill minnas att den är tvåa i Project farms test.(ettan hittar jag ingenstans i Europa)
Har haft en sån där handblås länge. Väldigt användbart verktyg!

• Gilla
Cheesen och 1 till
  • Laddar…
Den som blir avskräckt av ordet ”grön” här ovan kan slappna av, då länken går till en blå laser.

• Haha
  • Wow
nikasp och 5 till
  • Laddar…
Om någon funderar på laser skulle jag rekommendera att köpa en med 360 graders stråle.
Billigare att köpa rätt direkt än att köpa något halvbra och sedan köpa 360 när man kommer på hur användbart det är 🥰

• Gilla
hydrolift och 4 till
  • Laddar…
TCG TCG skrev:
Om någon funderar på laser skulle jag rekommendera att köpa en med 360 graders stråle.
Billigare att köpa rätt direkt än att köpa något halvbra och sedan köpa 360 när man kommer på hur användbart det är 🥰
Jag håller med Dig i sak. Men jag köpte nu min 7:e laser sedan 2009. Bortkastade pengar kanske? En del har jag köpt som presenter en del har gått i golvet och en del har fått fötter ut i barnens långvariga projekt. Jag har en GLL3-80 röd som nog inte hittar hem på länge så det blev denna GCL2-50G för färgens skull och lodpunkterna som är det jag behöver just nu till en lägre kostnad. En Bosch blå 360 med grön stråle kostar mer än dubbelt så mycket och det skulle smärta länge om tappade den i golvet. Den nya är också väldigt robust kapslad och har ett mycket gediget låsreglage. Vid behov av sneda vinklar låser pendlarna automatiskt efter några sekunder.

• Milwaukee Shockwave slagnusset 16 delar i en öppen verktygslåda med transparant lock, visad på Amazon-sida. Rabatt -9% på 935,66 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mattemaz och 1 till
  • Laddar…
Obeserv
T thgamaliel skrev:
Långa krafthylsor från Milwaukee i Packoutbox

[länk]
Observera att bilden visar 6-24 men artikelnumret anger 10-24 + kort förlängare.
Kanske slår till, inget pangpris men borde vara kvalitet och jag har väntat länge med och slå till.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.