4 539 076 läst ·
14 679 svar
4539k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Medlem
· Stockholm
· 168 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 168 inlägg
Hade väl egentligen inga förväntningar alls....F Fluxor skrev:
Men när jag packade upp den så fanns känslan av "Jävlar, den kommer blåsa som en jetmotor, får nog hålla i den extra hårt. Och med det vart det ett antiklimax... Men inget fel på produkten, den går att använda till mycket
(så ni som kommer eller vill köpa, kolla absolut inte på vad jag säger, det var definitionen av ett icke genomtänkt inpulsköp från min sida)
Nope, men har tagit för vana att höra av mig till Amazon (chatten oftast) när varor inte levereras på utsatt tid.Tokslut skrev:
Oftast ger det en månad med Prime eller några procent rabatt...
Jag verkar ligga sent på slingan för leveranser (ofta beräknad senast i tidsspannet) vilket gör att det skjuts upp till dagen efter, så det kan ibland vara störande när man väntar på något man villhöver
/Jocce
Bosch grön kombilaser GCL2-50G med BT150 stativ och tillbehör finns till bra pris på Amazon. Ingen rea men systemmässigt kan det bli riktigt bra eftersom den rullande Bosch Prodeal ger Dig en LR7 mottagare gratis (ca 1000
om Du köper denna modell.
https://www.amazon.se/dp/B087XPZQX4?tag=pricerunnersw-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1
https://www.amazon.se/dp/B087XPZQX4?tag=pricerunnersw-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Om någon funderar på laser skulle jag rekommendera att köpa en med 360 graders stråle.
Billigare att köpa rätt direkt än att köpa något halvbra och sedan köpa 360 när man kommer på hur användbart det är 🥰
Billigare att köpa rätt direkt än att köpa något halvbra och sedan köpa 360 när man kommer på hur användbart det är 🥰
Jag håller med Dig i sak. Men jag köpte nu min 7:e laser sedan 2009. Bortkastade pengar kanske? En del har jag köpt som presenter en del har gått i golvet och en del har fått fötter ut i barnens långvariga projekt. Jag har en GLL3-80 röd som nog inte hittar hem på länge så det blev denna GCL2-50G för färgens skull och lodpunkterna som är det jag behöver just nu till en lägre kostnad. En Bosch blå 360 med grön stråle kostar mer än dubbelt så mycket och det skulle smärta länge om tappade den i golvet. Den nya är också väldigt robust kapslad och har ett mycket gediget låsreglage. Vid behov av sneda vinklar låser pendlarna automatiskt efter några sekunder.TCG skrev: