4 540 127 läst ·
14 691 svar
4540k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Om man inte behöver alla storlekarna och tvunget måste ha packout så är https://www.amazon.se/-/en/TECHTRON...H4M4XNC&psc=1&ref_=pd_bap_m_grid_dv_rp_0_15_t rätt prisvärd också, även för ordinarie pris.R RPM2006 skrev:
Gjorde precis samma sak men vart motsatsen till dig positivt överaskad!L lingonlingon skrev:Hade väl egentligen inga förväntningar alls....
Men när jag packade upp den så fanns känslan av "Jävlar, den kommer blåsa som en jetmotor, får nog hålla i den extra hårt. Och med det vart det ett antiklimax... Men inget fel på produkten, den går att använda till mycket
(så ni som kommer eller vill köpa, kolla absolut inte på vad jag säger, det var definitionen av ett icke genomtänkt inpulsköp från min sida)
Skulle den dyka upp till bra pris igen så kommer här en demostrationsvideo, kartongen innehåller plastinlägg och några extra strutar i.T TechChad skrev:
Tre effektlägen, på lägsta är den perfekt till att blåa in lite extra syre när man har tänt en brasa 🔥
T TechChad skrev:
Jag blåste då rent både sonens dator och mitt skrivbord igår... Är också positivt överraskad.L lingonlingon skrev:Hade väl egentligen inga förväntningar alls....
Men när jag packade upp den så fanns känslan av "Jävlar, den kommer blåsa som en jetmotor, får nog hålla i den extra hårt. Och med det vart det ett antiklimax... Men inget fel på produkten, den går att använda till mycket
(så ni som kommer eller vill köpa, kolla absolut inte på vad jag säger, det var definitionen av ett icke genomtänkt inpulsköp från min sida)
För er som inte bor nära bernstorp
https://www.amazon.se/dp/B0CZTZKRPH...=cm_sw_r_cso_sms_apin_dp_KPWZNJCG5FMP7VKY3A4Y
https://www.amazon.se/dp/B0CZTZKRPH...=cm_sw_r_cso_sms_apin_dp_KPWZNJCG5FMP7VKY3A4Y
Ja verkligen! Jag har skil men är sugen på att köpa evolution och sälja min skil 😅C Chokladmonster skrev:
174kr för en 20m skarvsladd måste ju anses vara ett bra pris;
Och en Hultafors quattro för 199kr;
Vad jag skall med 4 skarvsladdar till kan vi diskutera… 😆
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och en Hultafors quattro för 199kr;
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad jag skall med 4 skarvsladdar till kan vi diskutera… 😆
Skarvsladdar är någonting som alltid lyckad gå sönder och/eller försvinna! En av anledningarna kanske är att man köper billigast möjliga... Vet inte hur många trasiga jag har sett på gården senaste året! 😬slacker skrev:
Jag köpte en på Clas Ohlsson för många herrans år sen. Tycker inte om den, svårt att sätta i stickproppen och då blir den stel som en pinne när det inte är högsommarvärme.
Går den sönder? Nej!
Har jag lyckats slarva bort den? Nej!
Känner på mig att jag kommer få leva med den jäkla kabeln tills jag ligger i kistan 😂
Går den sönder? Nej!
Känner på mig att jag kommer få leva med den jäkla kabeln tills jag ligger i kistan 😂
Du kan alltid låna ut den till någon som har en elektrisk häcksax.... Fråga inte hur jag vet... 🙄mexitegel skrev:
Jag köpte en på Clas Ohlsson för många herrans år sen. Tycker inte om den, svårt att sätta i stickproppen och då blir den stel som en pinne när det inte är högsommarvärme.
Går den sönder? Nej!
Hobbyelektriker
· E
· 15 401 inlägg
Skänk den till något loppis och skaffa dig något Titanex-baserat istället.mexitegel skrev:
Går den sönder? Nej!
Om man har något som bara irriterar, varför skall man skicka irritationen vidare? Lite som när chefer ville ha nya datorer,”Den är för seg, behöver en ny men xxx kan ta över den gamla”.Fotografen skrev:
Jag slänger saker som inte funkar som det är tänkt att dessa skall göra.