M
H HenricLindholm skrev:
Tips, Een maskin gratis vid köp av utvalda Bosch professional den här veckan på BAUHAUS Uddevalla.
Är det någon som vet om den cirkelsågen funkar tillsammans med Bosch skenor? Har en cirkelsåg från Dewalt sen tidigare men den verkar inte vara kompatibel med några skenor.

M MaKrBr skrev:
Är det någon som vet om den cirkelsågen funkar tillsammans med Bosch skenor? Har en cirkelsåg från Dewalt sen tidigare men den verkar inte vara kompatibel med några skenor.
Den funkar inte med skena. Tror den modellen heter något med ”X”. Med det sagt går det att modifiera solo-modellen om man beställer ny basplatta och byter ut men det är pilligt.

M
Johana1990 Johana1990 skrev:
Den funkar inte med skena. Tror den modellen heter något med ”X”. Med det sagt går det att modifiera solo-modellen om man beställer ny basplatta och byter ut men det är pilligt.
Ah, tack för det! Låter som att jag lika gärna kan modifiera min Dewalt då. :)

• Gilla
Johana1990
  • Laddar…
H HenricLindholm skrev:
Tips, Een maskin gratis vid köp av utvalda Bosch professional den här veckan på BAUHAUS Uddevalla.
Utmärkt skruvdragare och utmärkt batterisåg. GKS18V-51 är den såg som jag använder mest bland mina flertalet Boschsågar med batteri. Kör den med snabbvinkel. Jämfört med Amazon.se är kombon just nu ca 1500:- lägre hos Bauhaus. Att modifiera denna såg kan man glömma vad gäller byte av basplatta. Sågen är så mycket mindre än alla andra Boschsågar

• Gilla
HenricLindholm och 1 till
  • Laddar…
  • Milwaukee vinkelväxel till skruvdragare med 10 bits, visas i förpackning med röd och svart design. Rabatt -43% på Amazon.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Qjanto och 15 till
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Rabatt på milwaukee vinkelväxel till skruvdragare. Inkl. 10 st bits.

[länk]
Tack för tipset. Jag högg en!

T tlundberg skrev:
Tack för tipset. Jag högg en!
Samma här. Har en sedan tidigare från wolfcraft men den känns ibland som att den ligger nära gränsen att kugga över och gå sönder. Hoppas på bättre kvalitet med denna.

T thgamaliel skrev:
Rabatt på milwaukee vinkelväxel till skruvdragare. Inkl. 10 st bits.

[länk]
Tackar för detta tips! Har också en billigare sen innan som känns sådär. Denna känns dock bättre (undrar dock vad mina Makitamaskiner säger om den? ;) )

Blev dock fundersam om jag måste ta hem en elektriker för att säkra upp ett av uttagen i verkstaden ;)
Milwaukee verktygsprodukt specifikation; 16 Ampere strömstyrka, batteridriven, 1950 varv per minut, 30 mm käkstorl.

/Jocce

• Haha
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Tackar för detta tips! Har också en billigare sen innan som känns sådär. Denna känns dock bättre (undrar dock vad mina Makitamaskiner säger om den? ;) )

Blev dock fundersam om jag måste ta hem en elektriker för att säkra upp ett av uttagen i verkstaden ;)
[bild]

/Jocce
Tror bara att den är dimensionerad att överföra max 16 A till dig när du borrar av en kabel i väggen :)

• Haha
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Algol Algol skrev:
Julas tysta kompressor för endast 1299 kr igen.
Stanley Fatmax | DST 101/8/6 FATMAX
[länk]

Tyst och trevlig liten kompressor för småbehoven.
Suveränt bra för renblåsning, pumpning och dyckertpistol. Jag har köpt 4 när den varit på rea tidigare och gett 3 till behövande barn

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Funkar den vid låga temperaturer? Jag köpte skils motsvarighet, och den fungerar bara vid +5 eller varmare.

AXS
Exostor Exostor skrev:
Funkar den vid låga temperaturer? Jag köpte skils motsvarighet, och den fungerar bara vid +5 eller varmare.
Samma på denna.

• Ledsen
Exostor
  • Laddar…
Exostor Exostor skrev:
AXS AXS skrev:
Samma på denna.
Jag provkörde min i -20 förra veckan (renblåsning av filter). Det gick bra i början men sen började den låta lite sämre (högre lite skarpare ljud). Så jag ska framöver försöka hålla den inne i värmen...

Den fungerade däremot felfritt men jag tror inte det är bra för livslängden att köra länge i kylan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.