đŸ€“

TillfÀlle att hitta Àmnen till dina verktyg!

TrÀbitar av olika storlekar och former ligger pÄ en arbetsbÀnk, redo att anvÀndas för snickeriprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Pysslarn och 12 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
đŸ€“

TillfÀlle att hitta Àmnen till dina verktyg!

[bild]
Jag brukar skriva "i morgon(datumet) kl 12:45".

Jag har en kÀnsla av att det kommer Stockholms bÄtsnickeri ocksÄ att börja med om en vecka eller tvÄ...

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Fortsatt bra pris.
Verktygssats adventskalender med skruvmejslar och verktygshÄllare, stil 2025, visas med nedsatt pris pÄ Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://amzn.eu/d/5hWoFVt

• Gilla
  • Älska
trojlee och 4 till
  • Laddar…
BÀckström92 BÀckström92 skrev:
1,487kr för STANLEYÂź FATMAXÂź TradeLiftℱ tvĂ„pack, vad som ser ut att vara ett mycket lovande alternativ till Viking arm. Finns nĂ„gra tyska videos som jĂ€mför dessa med nya Bessey Beyceps och Viking arm dĂ€r jag personligen tycker att dessa ser mest lovande ut för priset.

[lÀnk]
Jag har dessa i tvÄpack. SuverÀnt bra och stabila och att Du dessutom kan pumpa upp dem med foten. Köpte mitt par för 1990:- och tyckte dÄ att det var ett fynd.

FredrikR FredrikR skrev:
Fortsatt bra pris.
[bild]
[lÀnk]
Ärlig frĂ„ga frĂ„n nĂ„gon som inte alls vet, Ă€r det ett bra pris utifrĂ„n vad kalendern brukar kosta, utifrĂ„n vĂ€rdet av verktygen om man köper dem separat, utifrĂ„n andra paket frĂ„n Wera etc.? Alla ovanstĂ„ende kanske?

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Ärlig frĂ„ga frĂ„n nĂ„gon som inte alls vet, Ă€r det ett bra pris utifrĂ„n vad kalendern brukar kosta, utifrĂ„n vĂ€rdet av verktygen om man köper dem separat, utifrĂ„n andra paket frĂ„n Wera etc.? Alla ovanstĂ„ende kanske?
Vad den brukar kosta och jag skulle sÀga utifrÄn vad man fÄr.
Årets Ă€r mycket mejslar, vĂ€ldigt mycket.
Ifjol var det en liten hyls/bitsnyckelsats.

Wera Ă€r inte de billigaste verktygen men de hĂ„ller bra nivĂ„ tycker jag. đŸ˜ŽđŸ€˜

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
För 550 spĂ€nn tycker jag det kĂ€nns ganska prisvĂ€rt.. rimlig blandning av skruvmejslar, och en öppnare.. đŸ‘đŸŸ

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Kan tillÀgga att flera av de mejslarna kan man köpa för 50 kr/styck eller sÄ. Vill man ha allihopa Àr det nog nog isÄfall ett bra pris. Men vill man ha VDE köper man vÀl sÄnt separat. Om man vill köpa julklapp till nÄgon som behöver bra verktyg sÄ har jag köpt Wera Kraftform Compact 60 eller 60 RA istÀllet.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
B
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
För 550 spĂ€nn tycker jag det kĂ€nns ganska prisvĂ€rt.. rimlig blandning av skruvmejslar, och en öppnare.. đŸ‘đŸŸ
Öppnaren som följer med varje kalender tycker jag Ă€r ganska överflödig:
  1. Köper bara burköl
  2. Skulle det ramla in en flaska i garaget sÄ Àr man vÀl cool nog och snÀpper av kapsylen med en mejsel eller sÄ...

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Samt glÀdjen varje dag nÀr man vaknar och vet att man fÄr ett nytt verktyg!

• Älska
  • Gilla
SC Aero och 2 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
  1. Köper bara burköl
  2. Skulle det ramla in en flaska i garaget sÄ Àr man vÀl cool nog och snÀpper av kapsylen med en mejsel eller sÄ...
Kan hÄlla med om att det Àr en onödig Äterkommande grej....
Jag köpte kalendern Äret nÀr det var med en sjÀlvlysande öppnare, sen har det ju blivit nÄgot som gör att jag inte köper fler kalendrar...

Jag har ju en svĂ„ger som brygger eget, och dĂ„ blir det en och annan kapsyl att öppna... 😀

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
  1. Köper bara burköl
Wera Àgs ju av en tysk bryggeri (Bitburger) sÄ det kanske inte Àr sÄ konstigt att de gillar att skicka med just en ölöppnare.

• Gilla
  • Wow
BA_Fredrik och 2 till
  • Laddar…
R
B breakman skrev:
Skulle det ramla in en flaska i garaget sÄ Àr man vÀl cool nog och snÀpper av kapsylen med en mejsel eller sÄ...
Jag har faktiskt en ölöppnare i garaget/verkstaden (fast jag öppnar mest lÀsk med den). Tog ut den efter att ha varit "cool med mejslen" en gÄng för mycket och sprÀckt bort en bit glas pÄ flaskan.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
K
B breakman skrev:
  1. Köper bara burköl
Mejsel? Finns massa andra verktyg som Ă€r betydligt coolare Ă€n sĂ„ att öppna med 😅

• Haha
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.