P
Lägsta pris på länge och riktigt bra och smidig maskin.
https://amzn.eu/d/3rXMKxO

Bosch sladdlös borrskruvdragare, blå förvaringslåda, flera tillbehör; priset anges och "Prime Deal" markerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FreQa och 5 till
  • Laddar…
Tips på batteri till Bosch 12v serie, 6ah för 588:- hos Amazon. Brukar ligger på runt 700-750:-. Fick en 100:- rabattkod till det. Så det landade på 488:-.

• Batteri till Bosch 12V-serien, 6.0Ah Li-Ion, visas på Amazon med rabatt från 745,31 kr till 588 kr.
    Skapa konto
  • Gilla
FreQa och 5 till
  • Laddar…
M
Behöver man en schysst pelarborr för hobbybruk så är denna ju riktigt bra prissatt på Amazon nu.
Bänkpelarborrmaskin Bosch PBD 40 på ett bord, med en prime deal rabatt på Amazon.
Skapa konto

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Bra pris på (vissa) blå Bosch 18V-maskiner idag:

GKF 18V-8 kantfräs, 2014 kr (ord ca 2500 kr)
GOP 18V-34 multiverktyg 2409 kr inkl L-boxx och ett antal blad (ord ca 3000), kostar ca 2300 utan tillbehör
GWS 18V-11S vinkelslip 1484kr (ord ca 1800 kr)

Dessutom 100 kr allmän rabatt vid köp över 500 kr (en gång per person)
Tips igen:
Bosch sladdlös överfräs GKF 18V-8, verktygslåda och tillbehör som paralellanlslag och dammsugaradapter visas med pris och produktinformation.
Skapa konto

Eller:
Bosch Professional 18V sladdlös överfräs GKF 18V-8 med dammsugaradaptrar och tillbehör, visas med pris och specifikationer.
Skapa konto

• Gilla
Gulketchup och 1 till
  • Laddar…
GKS 18V-57-2 på Amazon, möjligt man måste vara Prime-medlem Bosch cirkelsåg GKS 18V-57-2 med skena och rabatterat pris 3,817 kr på Amazon, Prime-erbjudande.
Skapa konto

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
T
Jag lade 11 varor i varukorgen hos Amazon för 3 veckor sedan för att se om de går ner i pris under Prime. En vara gick upp 60 kr några dagar innan och nu när Prime dragit igång är det inga varor av de jag har i varukorgen som sänkts.

• Gilla
Riala och 4 till
  • Laddar…
T Tovin skrev:
Jag lade 11 varor i varukorgen hos Amazon för 3 veckor sedan för att se om de går ner i pris under Prime. En vara gick upp 60 kr några dagar innan och nu när Prime dragit igång är det inga varor av de jag har i varukorgen som sänkts.
Så är det ibland. I somras hittade jag ingenting, idag hade hälften av mina bevakade varor gått ner 15-20%. En ny Bosch 18V sticksåg för 1464 istället för runt 2000 kr, 18V multiverktyg för 1779 istället för dryga 2000 blev en bra slant sparad. Tillsammans med handöverfräsen för 2000 istället för 2600 kvalificerar det dessutom för ett ProCore-batteri från Pro Deals (nypris drygt 1100kr).

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Får verkligen alla samma erbjudanden på prime? Skulle inte förvåna mig om det finns logik som undantar rabatt på varor du tidigare haft i korgen, men bara just för dig

T
A ajn82 skrev:
Får verkligen alla samma erbjudanden på prime? Skulle inte förvåna mig om det finns logik som undantar rabatt på varor du tidigare haft i korgen, men bara just för dig
Kollade lite snabbt från en annan telefon som inte var kopplad till samma nätverk eller inloggad på något konto. Fick samma priser som de som jag hade i varukorgen på andra telefonen.

• Gilla
D-bug och 1 till
  • Laddar…
6Ah batteri till Bosch 12V för 588kr.

https://amzn.eu/d/2vZ0nii

6Ah Bosch 12V Li-Ion batteri, erbjuds för 588 kr med 21% rabatt, visas från sidan med etikett och kontakter.
Skapa konto

• Gilla
Edvuld och 3 till
  • Laddar…
Det är lite lockande att skaffa ett extra större batteri till den lilla 12V dragaren, men den blir ju "klumpigare" med det där batteriet monterat och tappar då lite av finessen att vara liten och smidig...

U
Nu vet jag inte hur det är med Bosch, men milwakyee som också har 12v-serie ger ju olika effekt/vrid i maskinerna beroende på batteri

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
M
U Utsliten och utdömd skrev:
Nu vet jag inte hur det är med Bosch, men milwakyee som också har 12v-serie ger ju olika effekt/vrid i maskinerna beroende på batteri
Det är samma med Bosch 12V. Markant skillnad på min kantfräs när man trycker i ett 6Ah batteri jämfört med det lilla.

• Gilla
Utsliten och utdömd och 1 till
  • Laddar…
Mammotion Yuka mini 500 robotgräsklippare för 7464 kr: https://amzn.eu/d/9v28WMU

Även storebror 700 är prissänkt, 9764 kr.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
S
R roli skrev:
Det är lite lockande att skaffa ett extra större batteri till den lilla 12V dragaren, men den blir ju "klumpigare" med det där batteriet monterat och tappar då lite av finessen att vara liten och smidig...
Med det större batteriet kan man ställa skruvdragaren på batteriet.

• Gilla
boschkenta och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.