Q Qjanto skrev:
1400:- i Sverige
60€ i Tyskland
Med Conrad slår alla 2590:- 😂

[länk]
Nja, det finns två modeller från Lazerliner, en med display och en med lysdioder. Conrad tar 995 kr för den modellen som Bauhaus säljer ut för 500 kr.

• Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Du får fler funktioner med Biltemas
15-335 som har display för 549:- om jag minns rätt. Har denna och är nöjd. Är lite osäker på om den är "idiotsäker" vid restansmätning. Pga detta har jag också en Fluke T130 utan resistansmätning för säkerhets skull.

Lite halva priset på Bauhaus Hyllinge. 2600kr för GKS 18V bla

• Verktyg från Bauhaus, inklusive GKS 18V, ligger på lastpallar i butik.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
M maglin skrev:
ja Bauhaus är som de är. Svårt att hitta fynd. GKS 18V kostar ny 2163kr på amazon.

[länk]
Sågen på pallen ser mer ut som en gks 18v 70 l biturbo (baserat på utformningen av det främre handtaget). Den brukar ligga på runt 5000 ordinarie.

Det var en Bi-turbo men jag tyckte det stod GKS 18V-68 om jag inte missminner mig

• Gilla
maglin
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Sågen på pallen ser mer ut som en gks 18v 70 l biturbo (baserat på utformningen av det främre handtaget). Den brukar ligga på runt 5000 ordinarie.
Om du har rätt är det ett bra pris. jag är färgad av de fynd jag tittade på tidigare på Bauhaus. Där fanns fynd som var dyrare än andras ordinarie pris. Liknar den inte mer en BOSCH GKS 18V-57-2 GX. eller GKS 18V-68. Jag tänker främst på den röda knappen överst på handtaget som saknas på 70 vad jag kan se?

Redigerat:
M maglin skrev:
Om du har rätt är det ett bra pris. jag är färgad av de fynd jag tittade på tidigare på Bauhaus. Där fanns fynd som var dyrare än andras ordinarie pris. Liknar den inte mer en BOSCH GKS 18V-57-2 GX. eller GKS 18V-68. Jag tänker främst på den röda knappen överst på handtaget som saknas på 70 vad jag kan se?
Nog är det en -68 allt va?

FredrikR FredrikR skrev:
Nog är det en -68 allt va?
Det är en GKS18V-68 GC om man kollar Bosch hemsidas 3D vyer

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Det är en GKS18V-68 GC om man kollar Bosch hemsidas 3D vyer
Då mindes jag rätt. Men 2600kr är väll ett rätt okej pris på en sådan? Verkar kosta runt 4500 om man googlar

• Gilla
maglin
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Udda verktyg och antagligen helt fel pris, men billigt om det stämmer

[bild]

[länk]
Tolkar det som att priset är för att förhandsboka produkten men kan ha fel

B Betongapa skrev:
Tolkar det som att priset är för att förhandsboka produkten men kan ha fel
Det är det ju, men inte ens kineserna säljer den för 339kr gissar jag på ;)

Priset är nu justerat till:
Prisjustering av PELA Hydraulisk lyftkran 900 kg, nu 3195 kr från tidigare 3546 kr, med detaljer om tillgänglighet och datum för lagertillgång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
K
Om det är samma kvalité som på deras bordssåg skulle jag hålla mig borta. Den var katastrofal och till och med kundtjänst erkände själva att det var en budgetmaskin och ”man får vad man betalar för”.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.