någon som hittar erbjudandet på Bauhaus idag?

Den rutan dyker inte upp hos mig idag🤔

• Gilla
Sillis
  • Laddar…
K Kromo skrev:
Den rutan dyker inte upp hos mig idag🤔
Hittade den igen men var tvungen att vara utloggad när jag letade. 🤔🤨

K
H Hasselnot skrev:
Förlåt för att 10.000st får detta nu. Men jag är ytterst besviken att jag har skruvdragare och vinkelslip på batteri från makita samt att erbjudandet typ är slutsålt. Tror detta är det bästa erbjudandet jag sett sen beijer satt fel pris på festools ts 60 och sedan hade 15% rabatt på blackfriday (5300kr ungefär).

Visa lite empati, tack. Fantastisk tråd om man inte är tankspridd ❤️
Erbjudandet är långt ifrån slutsålt!
Lista över Bauhaus-varuhus med antal artiklar i lager i olika svenska städer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har redan cirkelsåg, skruvdragare och mutterknack. Tigersågen är lite intressant, men tar emot att välja den billigaste av dom 🫣

• Haha
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
F Fixarjon skrev:
Har redan cirkelsåg, skruvdragare och mutterknack. Tigersågen är lite intressant, men tar emot att välja den billigaste av dom 🫣
Den e najs, men denr med borste har jag för mig

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Är t.ex. Meec tools batteridrivna cirkelsåg betydligt sämre än t.ex. en Bosh, Makita och så vidare om man har lika stort batteri?

AXS
Ja är det korta svaret.

Sen är ju alltid frågan om du behöver en så pass mycket bättre såg...

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Sittställning
N Nilsson12 skrev:
Är t.ex. Meec tools batteridrivna cirkelsåg betydligt sämre än t.ex. en Bosh, Makita och så vidare om man har lika stort batteri?
Svårt att svara på.

I ärlighetens namn handlar det om använda område. Tror .. tror meec sämre bygg kvalitet överlag = mindre precis. Men hur detta överförs i verkligheten är oklart.

Frågan är nog vad du är ute efter, vad vill du ha ut av sitt verktyg?

Med procore 5.5 ah + så tror jag en bosch slår meec alla dagar. Makita har nog någon motsvarande modell.

Det ska vara till blomlådor, snickra och renovera lite på stugan under semestern. Kanske bygga någon lekstuga och altan i framtiden

Bra och ändamålsenliga verktyg gör ju projekten roligare och ofta med bättre resultat. Sen är det alltid en fråga hur stor prisskillnaden är och hur mycket man använder verktygen.

Jag tycker min Festool cirkelsåg är värd alla pengar jag lagt på den, men jag har andra verktyg som jag använder väldigt sällan som är köpta på Biltema, Lidl etc. som gör sitt jobb gott nog.

• Gilla
Nilsson12 och 1 till
  • Laddar…
Boscherbjudandet på Bauhaus verkar bara gälla vid beställningar på hemsidan. I Upplands Väsby var det i alla fall inget som var inlagt i kassasystemet, och den ansvariga som kom da att verktygen kanske skickas direkt till kunden från Bosch.
Ska prova att lägga en beställning och se om det går även fast lagersaldot är 0 i centrallagret.

Ossian K Olsson
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Boscherbjudandet på Bauhaus verkar bara gälla vid beställningar på hemsidan. I Upplands Väsby var det i alla fall inget som var inlagt i kassasystemet, och den ansvariga som kom da att verktygen kanske skickas direkt till kunden från Bosch.
Ska prova att lägga en beställning och se om det går även fast lagersaldot är 0 i centrallagret.
Du kan välja att hämta ut i affärn också!

Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Du kan välja att hämta ut i affärn också!
Ja, om alternativet hämta nu valdes. Valde jag hämta senare datum så verkar varan skickas från centrallagret, där ju saldot är 0.

En beställning på skruvdragaren, som verkar ligga i en l-boxx, och en slagskruvdragare är gjord. Får hoppas att en har 48 timmar på sig att hämta varorna.

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.