Fint erbjudande. Är tigersågen något att ha?

Sittställning
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
[bild]
Hittade det här av en slump. Jag har skruvdragaren och kan gå i god för att den är kanon!

[bild]
Här är samtliga ”tillbehör” man kan välja. En jäkla bra deal om man behöver något av detta.
Tack men fy, nu blev jag 3k fattigare.

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vaf...
Undrar om jag kan få med något av barnen på utflykt till Malmö...

Ossian K Olsson
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Är det en bra cirkelsåg? Letar ju efter det och behöver väl egentligen inte vara n skruvdragare till. Men det är ju ett schysst pris med bra batterier

Hmm skulle vilja haka på detta men har ingen Boschmaskin sen tidigare. Skulle vilja använda batterierna till en grästrimmer, men då måste man köpa en blå Professionell? Som börjar på 2700. Eller funkar det gröna sortimentet med dessa batterier?

N naikon skrev:
Hmm skulle vilja haka på detta men har ingen Boschmaskin sen tidigare. Skulle vilja använda batterierna till en grästrimmer, men då måste man köpa en blå Professionell? Som börjar på 2700. Eller funkar det gröna sortimentet med dessa batterier?
Nej men däremot andra varumärken inom ampshare alliance. Osäker på om nån av dem har nån grästrimmer.

https://www.ampshare.com/

AMPShare batteripaket av Bosch omgivet av logotyper för olika varumärken inom AMPShare Alliance, inklusive Bosch Professional och Leister.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
naikon
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Nej men däremot andra varumärken inom ampshare alliance. Osäker på om nån av dem har nån grästrimmer.

[länk]

[bild]
Ok tack för svaret. Erbjudandet är så bra så jag nappar nog ändå. Så kanske man kan hitta en Pro trimmer på rea...

Kvitto för inköp av borrskruvdragare och cirkelsåg från Bosch med specificerade priser, rabatter och totalbelopp inkl. moms.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Att notera är att varken skruvdragare och tigersåg är borstfria.

Synd att 3k ändå är 3 k för en hobbysnickare

Nej, så funkar inte verktygsekonomi!

Du får ju en annan maskin för 3000 kr så det gör att den första blir gratis. Får du dessutom ett extra batteri via prodeal så har du plötsligt till och med tjänat typ 600 kr som du kan köpa t.ex en GLI 18V-300 för på amazon.

Då har du fått en skruvdragare, en cirkelsåg, tre batterier och en bra lampa utan att det kostat dig en enda spänn!

Det är århundradets deal. Löp och köp!

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Jonnakm och 23 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Jodå, GSR 18V-55 är borstfri.

[bild]

[länk]
Helt korrekt liksom för GKS18V-57-2

H
Förlåt för att 10.000st får detta nu. Men jag är ytterst besviken att jag har skruvdragare och vinkelslip på batteri från makita samt att erbjudandet typ är slutsålt. Tror detta är det bästa erbjudandet jag sett sen beijer satt fel pris på festools ts 60 och sedan hade 15% rabatt på blackfriday (5300kr ungefär).

Visa lite empati, tack. Fantastisk tråd om man inte är tankspridd ❤️

• Gilla
  • Älska
Sillis och 4 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
N naikon skrev:
Ok tack för svaret. Erbjudandet är så bra så jag nappar nog ändå. Så kanske man kan hitta en Pro trimmer på rea...

[bild]
Jag kan också gå i god för Bosch Professionells trimmer! Har en sån också och är vansinnigt nöjd jämfört med min Ryobi!

Jag gjorde så att jag köpte den på Hornbach med prismatchning för att få den billigare. Finns också erbjudande där den säljs med ett extra batteri GRATIS! ;)

• Gilla
naikon och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.