K kniv skrev:
Reggade gratiskonto, så jag har väl så lite rabatt på priserna som det bara går..

[bild]
[bild]
Du som loggat in kan väl kolla ordinariepriset på Bredbanndsslipen från Format 4. Den är sänkt med 448 000, vilket jag trodde var galet mycket mer än världens dyraste slipmaskin.

K
Hep Hep skrev:
Du som loggat in kan väl kolla ordinariepriset på Bredbanndsslipen från Format 4. Den är sänkt med 448 000, vilket jag trodde var galet mycket mer än världens dyraste slipmaskin.
-448k exkl. moms
Bredbandslipmaskin Format4 findustry 1354 till specialpris med tekniska specifikationer och rabatterat pris 1 772 438 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Wow
cpalm och 2 till
  • Laddar…
S
K kniv skrev:
-448k exkl. moms
[bild]
Tror inte att någon som vill lägga 1,5 miljon på en bredbandsputs handlar av Felder?

Vi köpte den här SCM i höstas. Den kostade 360k kr med frakt och installation. Vi valde mellan den och en dubbelt så dyr Kundig.

Nästa steg upp är typ 1,5 miljon men då köper man en linjemaskin för att stå i serieproduktion.

• SCM bredbandsputs dmc sd60 i verkstad med rörinstallationer och hyllor i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
K
S sinuslinus skrev:
Tror inte att någon som vill lägga 1,5 miljon på en bredbandsputs handlar av Felder?

Vi köpte den här SCM i höstas. Den kostade 360k kr med frakt och installation. Vi valde mellan den och en dubbelt så dyr Kundig.

Nästa steg upp är typ 1,5 miljon men då köper man en linjemaskin för att stå i serieproduktion.
Var inte ett allmänt tips, var @Hep som var sugen till sitt nya snickeri. Men då fick han tips om scm istället 😉

Redigerat:
Är ute efter en bra och billig gräsklippare. Gärna så bred klippbredd som möjligt och motorn ska gärna va stark. Har ingen superstor trädgård men vill inte hålla på att ladda 3-4 gånger per klippning.

Just nu är jag inne på någon av dessa, Jula verkar ha en riktigt bra klippare på papper men osäker på kvalitén. Ryobi känns ju som det givna alternativet men deras batterier kostar ju en förmögenhet numera…. Sen undrar jag också hur stor skillnaden är på 18v kontra 36v motor?

https://www.jula.se/catalog/tradgar...asklippare/batteridriven-grasklippare-027182/

https://amzn.eu/d/1IOI5L4

https://www.biltema.se/fritid/tradg...rigrasklippare/grasklippare-clm-36-2000040994

Höghus Höghus skrev:
Det här känns som ett rimligt pris. 139kr för 254mm/30x48T.

[länk]

/Höghus
Visste inte att jag behövde en ny klinga, så det fick bli två 😀, tack för tipset..

• Gilla
Höghus
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:

[länk]

/Höghus
Funkar den i en bordssåg tro, eller är den avsedd för en kap-/gersåg? Tänker på tandvinkeln.

• Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
K
C Chentin skrev:
Funkar den i en bordssåg tro, eller är den avsedd för en kap-/gersåg? Tänker på tandvinkeln.
Enligt metabos hemsida så är det för kapger

• Gilla
Chentin
  • Laddar…
H Hasselnot skrev:
God kväll.

Var ute efter ett blad till min festool kapex 60 och hittade för 560kr. Finns även till ts55. Har amazon prime om det gör någon skillnad.
Trevlig kväll.

[länk]

[länk]
Fick hem en idag. Och fortfarande samma pris på 160-klyvklingan så fortfarande ett bra tips 😊 Förpackning med en Festool sågklinga, 160 mm, visas upp utomhus.
Skapa konto

Och samma med denna: https://www.byggahus.se/forum/threa...l-bra-pris-den-nya-traden.285770/post-6212587
Över förväntan bra och fortfarande bra pris 😊
Svart Rotring 800 0,5 mm stiftpenna och en rullande måttstock på ett träbord.
Skapa konto
Svart avancerad penna och måttband på träytan av arbetsbänken.
Skapa konto

• Gilla
cpalm och 6 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:

[länk]

/Höghus
Tack för tipset :)

• Gilla
Höghus
  • Laddar…
Råkade passera Bauhaus reapallar bortom kassorna i Bäckebol. Där fanns det överblivna Bosch GCM305-254D från veckans företagsevent till priset av 5495:-
Inget man kan motstå eller?

P poba53 skrev:
Råkade passera Bauhaus reapallar bortom kassorna i Bäckebol. Där fanns det överblivna Bosch GCM305-254D från veckans företagsevent till priset av 5495:-
Inget man kan motstå eller?
Inga 18v kap och ger? 😊

F Fixarjon skrev:
Inga 18v kap och ger? 😊
Nej

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.