engs
Utförsäljning av 700 Makita demomaskiner med 25-50% rabatt, torsdag 3 april kl. 7-16 på Nastagatan 8, Örebro.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

För er som bor i närheten ivf. Antar det bara är på plats och inte online.
Verktygsvaruhuset.

• Gilla
Bonzo2000
  • Laddar…
A Axtorp skrev:
Är det här samma som Stanley DST 101/8/6? Heter lite annorlunda.

[länk]
Jag har Stanley DST 101/8/6 köpt på Jula på rea för 1060:-. Bilden på din länk till Harald-Nyberg är identisk med mitt exemplar här hemma inklusive säkerhetsventilen (som är lite annorlunda på Julas bild)

nino nino skrev:
Bosch giraffslip för 2443:- med väska, känns som bra pris? Synd man har en Jula slip ☹️
2410:- för den nu

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Jag har Stanley DST 101/8/6 köpt på Jula på rea för 1060:-. Bilden på din länk till Harald-Nyberg är identisk med mitt exemplar här hemma inklusive säkerhetsventilen (som är lite annorlunda på Julas bild)
Tack. Tyvärr har de nu höjt priset från 999 till 1699. Skulle köpt igår :(

nino nino skrev:
2410:- för den nu
Tack för tipset!😉

• Gilla
nino
  • Laddar…
För dig som bor i, i närheten av, eller har vägarna förbi Varberg, vill jag tipsa om Derome Byggoutlet precis vid norra avfarten från E6:an.

https://www.instagram.com/deromebyggoutlet/

De öppnade nyligen och jag var där idag för första gången.
Det är inte någon byggmarknad men de säljer verktyg, maskiner, arbetskläder, förbrukningsmaterial mm samt en del byggmaterial (fönster, skivor, skruv osv) till riktigt bra priser tycker jag.

Inget fast sortiment men en hel del Makita, Blå Bosch, Dewalt, Fein och Festool inne just nu.
Definitivt värt ett besök! 🙂
//Ronnie

• Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
För dig som bor i, i närheten av, eller har vägarna förbi Varberg, vill jag tipsa om Derome Byggoutlet precis vid norra avfarten från E6:an.

[länk]

De öppnade nyligen och jag var där idag för första gången.
Det är inte någon byggmarknad men de säljer verktyg, maskiner, arbetskläder, förbrukningsmaterial mm samt en del byggmaterial (fönster, skivor, skruv osv) till riktigt bra priser tycker jag.

Inget fast sortiment men en hel del Makita, Blå Bosch, Dewalt, Fein och Festool inne just nu.
Definitivt värt ett besök! 🙂
//Ronnie
Jag var där förra veckan och tyckte det var lite hipp som happ med fynden, kanske var de bästa redan borta, men visst fanns det guldkorn. Många udda storlekar naturligtvis, både av kläder/skor och byggmaterial.

De fyller på med nytt varje vecka så det blir nog ett nytt besök i veckan som kommer.

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
engs engs skrev:
[bild]
För er som bor i närheten ivf. Antar det bara är på plats och inte online.
Verktygsvaruhuset.
Hoppsan. 👍
Undrar bara vad det är jag saknar. Nåja, det kommer jag säkert på när jag är i butiken.

Höghus Höghus skrev:
Hornbach, 795kr för 12V Metabo skruvdragare.

[länk]

/Höghus
Plockade på mig 3 st. Hornbach i Helsingborg.

• Borrmaskiner från Metabo och Einhell på en träpall bredvid Hornbach-reklamställ i butik, med prisskyltar som visar rabatter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Lilllen och 4 till
  • Laddar…
ByggAddo ByggAddo skrev:
Plockade på mig 3 st. Hornbach i Helsingborg.
Rimligt pris!

/Höghus

• Gilla
ByggAddo
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Vet inte hur bra tips det är, men Classes nya batterimaskinserie är ju larvigt billiga iaf. Hur kan de vara så billiga?

[bild]

[länk]
Tycker inte det såg billigt ut.
Knappt några recensioner men de som finns är ju inte direkt positiva.
T.ex. muttermaskin
"Det orkar inte. Det ger absolut ingen 600Nm."
Batterier finns i olika kvalitet beroende på tillverkare. De stora märkena går över till "pouch-cell" men även i äldre teknik finns olika kvalite.
Classe har troligen enklare tekniker.

Borrmaskinen är specad till 35Nm.
Det motsvarar Bosch kompakt 12V som funnits i många år.

T.ex. Dewalt 18V borrmaskin har 169Nm och 1500W.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.