Jula Värmdö levererar som vanligt i fyndhörnan!

Bra extrapris!

Fler burkar kvar fredag em.

Burk med Pattex kontaktlim gel, 625g, med röd prislapp showing nedsättning från 169 kr till 49.9 kr, på träbord i Jula butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Jula Gränbystaden, Uppsala säljer ut batterimaskiner från CAT. Det fanns även 2 Ryobi tigersågar och 1 Ryobi spikpistol.

1 CAT DX27 borrhammare för 995 och 1 Ryobi RID18C-0 slagskruvdragare för 799 följde med mig därifrån.

Verktyg i kartonger på hylla; inkluderar Ryobi tigersågar och spikpistol samt CAT batterimaskiner, del av utförsäljning i Jula, Uppsala.
Skapa konto

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Kör nog lika mycket inom och utomhus och tänkte jag skulle slippa förvara en stötta också, så får nog bli att printa någon fiffig mojäng som jag kan klämma på ett av benen på tripoden.
Problemet är väl också att tripod vanligen maxar höjden under 2 m

BT-250 går till 2,5 meter så har inte haft problem med det.

Sen är ju ett väggfäste rätt behändigt ända tills man inte kan skruva hej-vilt i väggarna 😀.

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Kanske inte helt enig tråden, men varit några tips i tråden från Tørn, jag har själv köpt en del via dem och försökt bevaka vad som kommit ut, läste idag detta:

Tørn AB avvecklar verksamheten​

Tørn AB har tyvärr avvecklat sin verksamhet i Sverige med omedelbar verkan.
https://www.torn.se/avvikling/

För att tillföra tråden något:
Reklam för klubbdagar hos Clas Ohlson med erbjudandet "Köp 2 få 20%" online, gäller 22-25/3, med koden CCSPRING20.
Skapa konto

SweDendro har lite utförsäljning. Inte säker på att det är några stora fynd om man jämför mot konkurrenter.
Reklamblad med erbjudanden på Festool handöverfräsar och slagskruvdragare med 10% respektive 20% rabatt. Produkten visas tillsammans med tillbehör.
Även Amazon kommer snart med lite erbjudanden:
Reklambild för "3 dagar till Spring Deal Days" med datum 25-31 mars, en surfplatta, tangentbord, mus och grönt fodral på orange bakgrund.
Skapa konto

Tyckte det var lite tunt sist, kan ju hoppas det är lika lite villhöver denna gång😳.

• Gilla
  • Ledsen
Qjanto och 4 till
  • Laddar…
Prisfel på amazon?

• Dewalt 26 mm SDS-Plus kombihammare med verktygslös chuck och slagstopp, pris 359,61 kr enligt Amazon.se.
    Skapa konto
B
T thgamaliel skrev:
Prisfel på amazon?
Går inte köpa...

Felmeddelande om otillgänglig DeWalt kombihammare D25324K, mängd uppdaterad till max tillgänglig, pris kr 359,61, säljs av Amazon EU.
Skapa konto

Amazons Spring Deal har startat och jag hittade inte direkt något som lockade. Men såg sedan att Bosch GKS 18V-57-2 GX solo i kartong säljs med sidoanslag på denna rea för 2999:-
Till min förvåning så säljs samma såg med sidoanslag och L-Boxx för 3002:- utanför rean för den som är sugen att spara några kronor. Det är också lite rea på passande kapskenor till sågen.

En annan reapryl är Fluke T130 spänningsprovare för 1525:- som nog tillhör de idiotsäkra varianterna på marknaden (Har en själv sedan tidigare)

• Gilla
Eklanda och 1 till
  • Laddar…
Var ganska dåliga springdeals på Amazon va?

Letar efter ett minst 100Ah lithium batteri men nedsatt med 5% bara ☹️

• Gilla
Testarn
  • Laddar…
Bosch giraffslip för 2443:- med väska, känns som bra pris? Synd man har en Jula slip ☹️

• Gilla
poba53 och 2 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Bosch giraffslip för 2443:- med väska, känns som bra pris? Synd man har en Jula slip ☹️
Och det begränsar dig på vilket sätt?

• Haha
  • Gilla
  • Älska
mankot och 13 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Köpte min på kampanj 2024-juni för 3000.
Utan att vara väldigt insatt i giraffslipar så skulle jag påstå att det är bra pris :)

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
nino nino skrev:
Åk till Hornbach och prismatcha så får du ytterligare 10% :)

• Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
En annan reapryl är Fluke T130 spänningsprovare för 1525:- som nog tillhör de idiotsäkra varianterna på marknaden (Har en själv sedan tidigare)
Det är inte "Fluke T130" utan "Fluke T130VDE".
Skillnaden mellan dessa två är att på VDEn går det inte att stänga av beep:n vid tex kontinuitetstest.

T90/T110/T130/T150:
https://dam-assets.fluke.com/s3fs-public/T90_____isswe0300_0.pdf

T90VDE/T110VDE/T130VDE/T150VDE:
https://dam-assets.fluke.com/s3fs-public/T110vde_iseng0300.pdf

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.