O
Miessi Miessi skrev:
Det här är väl rätt okej pris? Regga sig för ProDeal och få ett extra GBA 4 Ah på köpet.
[länk]
Det skulle jag säga ja! Jag har borrmaskinen och är väldigt nöjd.

Jag köpte det här paketet (även om jag tror det var några hundra billigare då) så paketet du länkar till är ju ett kanonpris i jämförelse om man behöver slagskruvaren mer än stora batteri.
https://www.bauhaus.se/borrskruvdra...69141&indexName=nordic_production_sv_products

• Gilla
FoJjen
  • Laddar…
…..men innan ni köper….glöm inte bort maskinerna med flexichuck. Det är så jäkla bra! Dyrt men bra.

• Gilla
mexitegel och 5 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
…..men innan ni köper….glöm inte bort maskinerna med flexichuck. Det är så jäkla bra! Dyrt men bra.
Menar du Boschs FlexiClick?

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Menar du Boschs FlexiClick?
Ja!

• Gilla
Kane
  • Laddar…
Kanske inte verktyg, men Bauhaus Uppsala säljer ut större skruv för betonginfästning för 2 kr styck.
Stora skruvar för betonginfästning liggande på röd yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag kanske ska tillägga att jag nog fick med mig de sista två betongexpandrarna. Fanns även perfohylsor för 2 spänn.

Redigerat:
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Även Bauhaus Upplands Väsby har utförsäljning på Bosch och Ryobi. 25-50% enligt skyltning

Ryobi fanns bland annat snabbladdare. Multimaskin RMT-18, fläktar och någon skruvdragare.

Bosch bland annat en tigersåg, skruvdragare, en borrhammare samtnågra 12v skruvdragare och slagborr

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
B
J JSten skrev:
Lägger en blänkare här också, Amazon säljer Makita DDF484Z för 1278kr just nu, prismatchat på Hornbach blir det 1150kr, aldrig varit så billigt enligt prisjakt.
[länk]
[länk]
Ser att Bauhaus säljer samma, men kan man pris matcha mot Amazon?

B Baskavoda skrev:
Ser att Bauhaus säljer samma, men kan man pris matcha mot Amazon?
Bauhaus tillåter endast prismatch mot fysisk butik tyvärr.

/Jocce

• Gilla
JSten
  • Laddar…
B
Jocce81 Jocce81 skrev:
Bauhaus tillåter endast prismatch mot fysisk butik tyvärr.

/Jocce
Men Hornbach funkar?

• Gilla
JSten
  • Laddar…
B Baskavoda skrev:
Men Hornbach funkar?
Yes, inga problem mot Hornbach

B Baskavoda skrev:
Men Hornbach funkar?
Så länge det är på Svenska Amazon så fungerar det. Gjort det flera gånger hos Hornbach.

/Jocce

Även Bauhaus Linköping har en del maskiner på utförsäljning. Bilder från igår eftermiddag (har inte hunnit lägga in något förrän nu). Blev kanske lite många bilder men förhoppningsvis går det att se vad som fanns...

Utförsäljning av elverktyg från Ryobi på Bauhaus Linköping. Verktyg inkluderar borr och mixrar med synliga prislappar.
Skapa konto
Packade Bosch-maskiner för utförsäljning på Bauhaus Linköping, fotograferade på butikens verktygssektion.
Skapa konto
Utförsäljning av Bosch-maskiner på Bauhaus Linköping, med flera kartonger och skyltade priser synliga i butiken.
Skapa konto
Maskiner från Bosch på utförsäljning i ett varuhus, med olika modeller och prislappar synliga på hyllan.
Skapa konto
Verktyg från Ryobi och Bosch på utförsäljning i Bauhaus Linköping, uppställda på ett bord i butiken.
Skapa konto
Utförsäljning av Bosch elverktyg i en butik, inklusive sticksågar och skruvdragare med prislappar och förpackningar synliga på hyllan.
Skapa konto
Bauhaus Linköping säljer Bosch-verktyg i butik, inklusive borrmaskiner och tillbehör, med priser tydligt markerade på hyllorna.
Skapa konto
Verktygslådor från Bosch på utförsäljning i Bauhaus Linköping, med etiketter som visar rabatterade priser.
Skapa konto
Bilden visar Bosch-verktyg i lådor på utförsäljning hos Bauhaus Linköping, med flera prislappar synliga.
Skapa konto
Verktygsförpackningar från Bosch med olika elverktyg på utförsäljningshylla i Bauhaus Linköping, prisetiketter synliga.
Skapa konto

• Gilla
stalf och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.