Två Makita gersågar på Jula Barkarby för 3299kr.
LS0815FLN.

/Höghus

Makita LS0815FLN gersågar på Jula Barkarby, prissatta till 3299 kr, i kartongen med bilder av såg och specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
C Chokladmonster skrev:
Detta känns som ett bra pris för ett Hultafors mätverktyg.
Verkar kommit en uppdaterad version, säkert därför denna reas ut. Oklart vad som skiljer versionerna åt.

[länk]

[bild]
Är det där samma modell som fanns för 10-talet år sedan är det sjukt prisvärt!
Jag har redan två men blev sugen ändå!😂

Lostmoose Lostmoose skrev:
Är det där samma modell som fanns för 10-talet år sedan är det sjukt prisvärt!
Jag har redan två men blev sugen ändå!😂
Håller med. Mitt är mer exakt vid 90 grader än de två fasta jag har som är dyrare. Köp.

• Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
C Chokladmonster skrev:
Detta känns som ett bra pris för ett Hultafors mätverktyg.
Verkar kommit en uppdaterad version, säkert därför denna reas ut. Oklart vad som skiljer versionerna åt.

[länk]

[bild]
Den nya, om du tänker på den som även finns på jula (Quattro 270) så har den nya en låsspak som hör att du kan ställa den till valfri vinkel och låsa, aka smygvinkel.

• Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Bauhaus Svågertorp hade utförsäljning av Bosch blå! Foton från 19-tiden ikväll. Inga superpriser men ska man ändå köpa någon maskin kanske man kan hitta den här. Utförsäljning av Bosch-verktyg på Bauhaus Svågertorp, med skyltar som visar 15-45% rabatt på utgående maskiner, produkter placerade på träpallar.
Skapa konto
Bosch blå verktyg på pall vid utförsäljning, Bauhaus Svågertorp. Skyltar visar rabatter på 15-45%.
Skapa konto
Utförsäljning av Bosch blå elverktyg hos Bauhaus Svågertorp, med rabattskyltar på 15-45% och verktyg staplade på träpallar.
Skapa konto

• Gilla
thgamaliel och 1 till
  • Laddar…
Fanns inte så mycket maskiner men Bauhaus i Norrköping hade också rea.
Verktyg och maskiner av märket DeWalt på rea i en Bauhaus-butik i Norrköping med skyltar som visar 30% och 70% rabatt.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Bauhaus Svågertorp hade utförsäljning av Bosch blå! Foton från 19-tiden ikväll. Inga superpriser men ska man ändå köpa någon maskin kanske man kan hitta den här.[bild][bild][bild]
Jag kanske svär lite nu men jag har de flesta maskiner jag behöver. Tyvärr är villhöver-känslan rätt stark så man gärna och dreglar ändå ..

• Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Jag är i samma sits, har uppgraderat och kompletterat under många år och det är knappt att villhöver-verktygen är kvar i butiken längre. Allt finns här hemma.

Men, man får slå bort sådana tråkiga och negativa tankar, kanske lite samtalsterapi med någon som förstår att man kan behöva en batteridriven kapger också, inte bara två nätanslutna, osv. KBT övningar i närmaste välsorterade butik kan också vara bra.

• Gilla
  • Wow
  • Haha
fnukis och 7 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
Jag förstår er och skickar lite styrkekramar! Jag själv köpte en handöverfräs i veckan och tänkte de hemska tankarna att ”nu har jag nog allt jag behöver”

Sen fick jag skickat den här filmen av en kollega för att lära mig fräsen. Förutom att gå igenom grunderna så påvisade även filmen att man behöver minst 3-4 fräsar, en bandsåg, vertikalfräs och annat! Då blev jag lugn igen och förstod att det var mer man villhöver. Så jag kommer fortsatt bevaka den här tråden! 😎

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Riala och 10 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag är i samma sits, har uppgraderat och kompletterat under många år och det är knappt att villhöver-verktygen är kvar i butiken längre. Allt finns här hemma.

Men, man får slå bort sådana tråkiga och negativa tankar, kanske lite samtalsterapi med någon som förstår att man kan behöva en batteridriven kapger också, inte bara två nätanslutna, osv. KBT övningar i närmaste välsorterade butik kan också vara bra.
Va säger du?!
Har du INGEN batteri kapger?? 🤯😉

Känner igen känslan lite, rädd att ha blivit vuxen.. 🤦

En GKF 18V-8 lär nog inhandlas under året, samt en GBL 18V-800, trots att jag har två batteriblåsar redan.. 🤷

• Haha
FreQa
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Har du INGEN batteri kapger?? 🤯😉

Känner igen känslan lite, rädd att ha blivit vuxen.. 🤦
Själv köpte jag en nätansluten ELU för kanske 25 år sen och har möjlighet att låna en NOBEX så jag ser faktiskt inget behov av nån batteri kapger
Nya klingor till nätmaskinerna letar jag tips på, man kan säkert lämna på slip igen men jag villhöver faktist nya fräscha klingor på sågarna.

Redigerat:
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Jag förstår er och skickar lite styrkekramar! Jag själv köpte en handöverfräs i veckan och tänkte de hemska tankarna att ”nu har jag nog allt jag behöver”

[media]
Sen fick jag skickat den här filmen av en kollega för att lära mig fräsen. Förutom att gå igenom grunderna så påvisade även filmen att man behöver minst 3-4 fräsar, en bandsåg, vertikalfräs och annat! Då blev jag lugn igen och förstod att det var mer man villhöver. Så jag kommer fortsatt bevaka den här tråden! 😎
”en bandsåg”. Nja, men två räcker långt 😊

• Gilla
  • Haha
Ossian K Olsson och 1 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
”en bandsåg”. Nja, men två räcker långt 😊
Precis, en liten och en stor, och en för metall.

• Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.