Q Qjanto skrev:
Jag köpte dessa i somras, 2st för 780:-
De har sänkfunktion, en spak för snabb och en för micro justering. Har inte använt de til extremt tunga lyft, kaske runt 40 kg och de har fungerat bra.
The million dollar question är ju då….. var köpte du ifrån?

Q Qjanto skrev:
Den här gången var det lätt att hitta i köphistoriken:
[länk]

Modell B köpte jag, nu 749:- för två st.
Det är ju en vettigare prissättning helt klart.

D David__11 skrev:
Eller lidls kopia. 129kr nästa vecka
[bild]
Kan meddela att det är den nya varianten som finns i butiken, inte den som är på bilden. Glöm inte aktivera kupongen för 25 kr rabatt vid köp över 250 kr 😀

• Gilla
Smoothie
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Kan meddela att det är den nya varianten som finns i butiken, inte den som är på bilden. Glöm inte aktivera kupongen för 25 kr rabatt vid köp över 250 kr 😀
Kupong vart finns den?:)

Är troligen en personlig kupong som baseras på ens tidigare köp. Finns ingen kupong för parkside eller andra produkter i de 2 konton jag kollat.

• Gilla
  • Ledsen
Trafikverket1 och 3 till
  • Laddar…
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Är troligen en personlig kupong som baseras på ens tidigare köp. Finns ingen kupong för parkside eller andra produkter i de 2 konton jag kollat.
Nej, hade inte heller någon och inte sambon heller :-(

• Ledsen
Trafikverket1
  • Laddar…
Klubblagar på Clas Ohlson:
https://www.clasohlson.com/se/

-20% när du handlar minst 3 varor online fram t.o.m. måndag. Använd koden CLASSTART20.

Gäller nästan allt påstår dom 🙄, förutom:
redan prissänkta varor, klubbpriser, multibuy, presentkort, robotgräsklippare, robotdammsugare, Google, Starlink, Google Nest, DJI, Apple, Moccamaster, LEGO, Pax, Kärcher, AVA, TORMEK, Yale, PLEJD, GARMIN, Playstation, Nintendo, Xbox, Xiaomi, Ecoflow, Wiser, Philips Hue, Peltor, Seagate, Lacie, Netatmo, Begagnad elektronik och GoPro…
Men något kul går kanske att hitta🤔?

• Haha
  • Gilla
cpalm och 3 till
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
[länk]

-20% när du handlar minst 3 varor online fram t.o.m. måndag. Använd koden CLASSTART20.

redan prissänkta varor, klubbpriser, multibuy, presentkort, robotgräsklippare, robotdammsugare, Google, Starlink, Google Nest, DJI, Apple, Moccamaster, LEGO, Pax, Kärcher, AVA, TORMEK, Yale, PLEJD, GARMIN, Playstation, Nintendo, Xbox, Xiaomi, Ecoflow, Wiser, Philips Hue, Peltor, Seagate, Lacie, Netatmo, Begagnad elektronik och GoPro…
I vanliga fall brukar jag tycka att det är ganska kul att kolla igenom erbjudanden, men efter att ha skummat igenom den där listan tappade jag intresset😆

L Lilllen skrev:
[länk]

Sen kan det vara värt att i webshopen testa att lägga till tre saker även om de är ovanstående märken. Allt som oftast får man rabatten ändå..

• Gilla
  • Wow
mahus och 2 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Sen kan det vara värt att i webshopen testa att lägga till tre saker även om de är ovanstående märken. Allt som oftast får man rabatten ändå..
Just det, det minns jag att jag gjort någon gång tidigare.
Kan bekräfta att det funkar även nu, åtminstone på vissa saker!
Jag la till ett Tormek Hus och Hem kit i korgen för att testa, och det drogs av 20% med koden. Har dock redan kitet, så blev inte köp av det, men dock 4 SKF lager som jag behöver för att fixa ljudet i mina två LLVP. Priset blir ungefär som i andra webbutiker, men när jag för ett par år sedan köpte ”SKF” från någon online-butik. Minns tyvärr inte vilken. Fick jag helt omärkta lager. Sådana är ju inte kul att chansa på och sätta in, med tanke på hur klurigt det är att komma in i fläkt och fläktmotor. De jag sedan köpte från CO var tydligt märkta med SKF och Italy. Och så kan det ju bli ännu billigare om man väljer frakt till butik som är gratis. Då slår CO de butiker jag hittade lite snabbt vid sökning, även när det gäller priset.

L Lilllen skrev:
Just det, det minns jag att jag gjort någon gång tidigare.
Kan bekräfta att det funkar även nu, åtminstone på vissa saker!
Jag la till ett Tormek Hus och Hem kit i korgen för att testa, och det drogs av 20% med koden. Har dock redan kitet, så blev inte köp av det, men dock 4 SKF lager som jag behöver för att fixa ljudet i mina två LLVP. Priset blir ungefär som i andra webbutiker, men när jag för ett par år sedan köpte ”SKF” från någon online-butik. Minns tyvärr inte vilken. Fick jag helt omärkta lager. Sådana är ju inte kul att chansa på och sätta in, med tanke på hur klurigt det är att komma in i fläkt och fläktmotor. De jag sedan köpte från CO var tydligt märkta med SKF och Italy. Och så kan det ju bli ännu billigare om man väljer frakt till butik som är gratis. Då slår CO de butiker jag hittade lite snabbt vid sökning, även när det gäller priset.
Funkade inte för mig..med tormek och 20%

Just hus- och hem paketet funkar för mig iaf.
Tormek KS-123 gjorde det inte, så det verkar vara lite olika per produkt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.