engs
Proffsmagasinet tycker det var längesen jag handlade där så de skickade en 10% på hela sortimentet med "PM10".

"Värdekoden anges vid utcheckningen och är giltig fram till onsdagen den 27 januari klockan 23:59."

Svårt att tro en sådan enkel kod är personlig så funkar nog för alla?

De är väl så dyra i vanliga fall så 10% inte berör särskilt men kanske om man kombinerar det med något de har rea på och tänkt handla ändå kan det vara värt att testa.

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Tycker de ibland är billigast ändå, finns typ 5% via Benify också.

AXS
Såg att Bauhaus Sickla har 90% på en hel del powerworks. Låg trimmer, lövblås, motorsåg och likande. Under 100:- ST. Men sen tillkommer såklart batteri.

rubart.de – möjligen också andra tyska säljare – har kampanj, och bjuder på ett Festool 5,2 Ah Bluetooth® Akkupack, vid köp av 18v elverktyg. Riktpris på detta batteri i Sverige är 1.600:-.

Till priserna på hemsidan tillkommer 6%, eftersom Rubart säljer för mer än 320.000:- årligen till Sverige och därför redovisar svensk moms till Skatteverket, istället för den tyska momsen 19%.

• Gilla
HerrSvedin och 1 till
  • Laddar…
kulle kulle skrev:
Gipshiss för 1199 :-

[länk]
Fast frakten hamnar på 699kr om man inte enkelt kan ta sig till Löddeköpinge.

U
T trojlee skrev:
Helt Ok pris på sågbord frå bosch:
[länk]
Hur är denna jämfört mot konkurenterna?
Jag har ett från Metabo idag som börjar sjunga på sin sista melodi (och är satans tungt)

U Swetox skrev:
Jag har ett från Metabo idag som börjar sjunga på sin sista melodi (och är satans tungt)
Boschen är också lite tungt men stabilt och har bra bredd fullt utdraget, 3.9 meter.

• Gilla
ceson
  • Laddar…
U Swetox skrev:
Jag har haft ett gta 2500 som jag just avyttrat då detta är betydligt stadigare. Gillar bosch maskinfäste och robustheten.

K Kane skrev:
Boschen är också lite tungt men stabilt och har bra bredd fullt utdraget, 3.9 meter.
Har föregångaren, riktigt stabilt och är specat att klara 250kg.

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
U
K Kane skrev:
mitt metabo (ksu 400) är 4 meter utdraget ;)
Men det väger 25kg så slutar oftast med att jag låtit det stå ute över nätterna osv. så kärvar rätt rejält nu.
Och fästena är i plast och sitter riktigt dåligt

• Bosch skruvbits- och hylssats visas öppen med många bits och hylsor synliga, till försäljning på en Facebook Marketplace-annons.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Robert-san01 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.