ullberg ullberg skrev:
jag gick själv upp en modell men tog en av de två för 1495, om du har vägarna förbi Stockholm någon gång kan du plocka upp eller om du vill att jag ska skicka (vet dock inte när jag har tid att göra det men det är kanske inte är superbråttom?)
[bild]
och det var givetvis på egen risk jag tog den, vill du inte ha så lämnar jag tillbaka eller säljer vidare... den andra gick medan jag funderade på hur jag skulle göra och när jag gick stod det ytterligare ett par vid hyllan (var ni alla BH:are kanske ;) ) så lär kunna få avsättning för den...

Edit: då har vi setts @tobben87, trevligt ;)

/U
Jag köper gärna den
Skickar pm, det gick inte... skicka till mig istället
BH är fantastiskt :love:

Grymt! man kan reservera på nätet, då ändras priset. Enligt saldot skall det finnas kvar två i Rissne och typ 21 st i Norsborg av premium då, konstigt bara att den dyrare inte har flexslangen ‍♂️

• Skärmdump av online-reservation för högtryckstvätt KÄRCHER K5 Premium på Hornbachs webbplats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmavbild av onlinebutikens varukorg med en Kärcher K5 Premium högtryckstvätt reserverad för upphämtning i Norsborg.
    Skapa konto
  • Gilla
freddan83 och 1 till
  • Laddar…
Kan meddela att BH:s Kärcherförening missade en blå Bosch cirkelsåg för halva priset på Hornbach

• Kärcher högtryckstvätt och Bosch cirkelsåg i nya förpackningar i bagageutrymmet på bil.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 8 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Kan meddela att BH:s Kärcherförening missade en blå Bosch cirkelsåg för halva priset på Hornbach
Tur att du tog hand om den :)

• Haha
  • Gilla
boschkenta och 3 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Går den att köpa på någon annan hornbach än den där du köpte?

O jag som ville ha en högtryckstvätt....synd man bor för långt ifrån Hornbach:)

Jag hade en Kärscher K 7 Full Control hemma på test som ger ca 180 bar enligt spec och min uppfattning var att det var på gränsen till för klen för att jobba bort alger och mossa på sten och betong oavsätt munstycke. Visst blev det renare men inte så rent som det blir med en "riktig" 180-190 bar maskin(3 fas). Maskinen kändes minst sagt smäckig, mycket plast och elektronik som skulle kunna ställa till det i det långa loppet. Att reparera en pump som denna är nog inte helt enkelt utanför garanti.

Då kändes Kärzle K 1152 klart bättre. Även om den svenska modellen hade något lägre bar(115 bar) för att leva upp till Svensk el-standard så var trycket likvärdigt med Kärscher K 7. Så det där med bar i specar ska man ta med en nypa salt. Troligen kan man anta att om man kör sitt enkla 2 fas nät till sin spets så spelar det ingen roll vilken maskin man väljer eller vilken bar som står i specen de kommer praktiskt taget leverara samma tryck om nu inte någon av dem har totalt misslyckats med konstruktionen av pumpen.

Men med det sagt så är Kärscher med halva priset oslagbart så länge trycket den levererar räcker till för arbetsuppgifterna.

• Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
P
Ja,kan vara bra också att jämföra hur många Liter/min tvätten levererar,inte bara trycket:)

• Gilla
Qjanto och 2 till
  • Laddar…
J JussiB skrev:
Prismatch mot Bauhaus så får du 12% extra, meget bra pris!

[länk]
Fick inte prismatcha efter som bauhaus inte hade på lager :poop:. Men guldstjärna till k-rauta Växjö som skickar pickadollen till mig (Ingen butik i mitt län och den fanns inte i webshoppen) Tack JussiB för ett super tipps :ok:

• Gilla
JussiB
  • Laddar…
Det var jo kanon service! Håper den faller i smak

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Hittade denna på Rusta:
[länk]

Tyvärr slut på min lokala :confused:
Jag har en sådan, bra kvalitet på bitsen där.

• Gilla
snowjim
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag har en sådan, bra kvalitet på bitsen där.
Jag måste säga att jag inte håller med. I jämförelse med bits från Wera eller, för all del, min lilla blå sats från Biltema så kommer denna sats faktiskt långt efter.

fatsug fatsug skrev:
Jag måste säga att jag inte håller med. I jämförelse med bits från Wera eller, för all del, min lilla blå sats från Biltema så kommer denna sats faktiskt långt efter.
Ok, Jag har använt min bitsats ungefär dagligen (men inte i yrkesutövning) i ett par år nu och alla bits är fortfarande på bra humör.....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.