MathiasS MathiasS skrev:
Ok, Jag har använt min bitsats ungefär dagligen (men inte i yrkesutövning) i ett par år nu och alla bits är fortfarande på bra humör.....
Fascinerande hur olika det kan vara. Jag köpte min i höstas och har, trots icke-daglig användning, dragit sönder alla spårskruvbits och alla mindre torxbits. Även de mindre Ph- och Pz-bitsen sjunger nog på sista versen. Det är säkert uselt handlag, men jag brukar inte förstöra bits i den här takten.

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
richardtenggren
Att producera något med jämn kvalité är väl också en kvalitetsfaktor. :)

MathiasS MathiasS skrev:
Jag har en sådan, bra kvalitet på bitsen där.
Har flera, och är nöjd.
Finns säkert bättre men för under 200 som de kostat i Tyskland en längre tid så. :ok:

j.erkers
Lexington Lexington skrev:
Hittade denna på Rusta:
[länk]

Tyvärr slut på min lokala :confused:
Tack för tipset, köpte tre st i Borlänge. Letade som en tok men de låg i kassan och det fanns några kvar efter mitt inköp.
Varför tre? En sats till mig själv och så har jag två döttrar. Jag har börjat samla på mig verktyg till dem som de ska få när (om?) de köper hus. Vet själv hur det var när jag stod med nyinköpt hus och nästan bara hade skräp i verktygslådan...

• Gilla
Tule54 och 6 till
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
Nåt för ovårdade tånaglar.
Smal kundkrets, men bra pris.
Makita motorkap

[länk]
Hur är en sån där å kapa upp betonggolv?
Är väl inte så jättebra va?

nino nino skrev:
Hur är en sån där å kapa upp betonggolv?
Är väl inte så jättebra va?
Med diamantklinga och vattenkylning lär ett betonggolv inte vara några problem.

• Gilla
saiter
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
E det så?
Provade en förut och då gick det inte så bra men det var kanske chauffören det var mest fel på :D

nino nino skrev:
E det så?
Provade en förut och då gick det inte så bra men det var kanske chauffören det var mest fel på :D
Det är en sån typ av maskin man använder till att såga betonggolv om det inte är alldeles för långa sträckor. Vet dock inte hur makitas maskiner är då jag bara använt husqvarna.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Man brukar väl ha en på hjul..

nino nino skrev:
Man brukar väl ha en på hjul..
För längre sträckor, ja men funktionen är identisk.

• Gilla
nino
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
å andra sidan verkar det klart onice att köra tvåtaktare inomhus någon längre tid.

• Gilla
Robert-san01 och 1 till
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
å andra sidan verkar det klart onice att köra tvåtaktare inomhus någon längre tid.
Det är absolut obra.

richardtenggren
Men det luktar gott!

• Gilla
  • Haha
tobbbias och 5 till
  • Laddar…
P
F fiskbuggaren skrev:
kört motorsåg inomhus i timmerstommen men blårök edition är inte alls trevligt inomhus utan torrkapning med gristryne på eller ringsåg är det som gäller om man inte får in en golvsåg

• Gilla
lenne456
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.