155 824 läst ·
1 174 svar
156k läst
1,2k svar
Tillverka plant "bord"
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Byggde klart lådan, och punktade fast snap-off fästet.... Man tager vad man haver när man saknar svarv... Rakt blev det, men inte i mitten av axeln... Provade med ratten, och uppenbarligen finns det en anledning till att billiga rattar är billiga... Inte rund, och inte heller plan... 
Snygg uppspänning i pelarborren ändå.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 411 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 411 inlägg
Känner du att du att du vill byta till kvalité så har jag en momo d32 som bott på en hylla alldeles för länge. Lite funky form om du frågar mig men vad vet jag.
Snygg uppspänning i pelarborren, tydligen finns det riktig användning av dom akrobatiska borden
Snygg uppspänning i pelarborren, tydligen finns det riktig användning av dom akrobatiska borden
Redigerat:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Det är faktiskt en MOMO-ratt....Rickard.ag skrev:
350 spänn med ett nav jag inte vet vad det passar till var väl hyfsat pris....
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 292 inlägg
Behåll den tills det är klart så byter du till en som matchar stilen 100% sen
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Vill ha märke?
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Ja till min oxå var har du hittat den fast jag skulle hellre hittat ett lock till en f88 eftersom jag kört 100% volvo i min








