Jag och min fd. sambo äger ett hus gemensamt,50/50. Även lånen är 50/50. Vi har ett bodelningsavtal som säger att hon skulle ha köpt ut mig den 22 Nov. men pga. en hel drös anledningar så har hon ej lyckats skaka fram några pengar till mig!
Jag har fortfarande en del grejor kvar i huset som jag skall hämta.
Nu undrar jag om hon har någon juridisk rätt att hindra mig från att få tillträde till huset? Hon har tagit hand om alla nycklarna så jag kan ej komma in utan att hon är närvarande och det stör mig enormt att jag måste dansa efter hennes noter hela tiden... så nu kommer jag att säga att vid den o den tidpunkten hämtar jag mina grejer!
JPA