Hej, Känner mig lite lugnare nu. Har äntligen kommit i kontakt med handläggaren som lovat att ta ett samtal i slutet av veckan. Då hinner jag nog till deadline också för bygglovet. Jag håller ocså med dig i din människosyn att det är bättre att hjälpas åt. Jag får hoppas att jag kan hitta en kompromiss lösning med handläggaren.