Hej, Känner mig lite lugnare nu. Har äntligen kommit i kontakt med handläggaren som lovat att ta ett samtal i slutet av veckan. Då hinner jag nog till deadline också för bygglovet. Jag håller ocså med dig i din människosyn att det är bättre att hjälpas åt. Jag får hoppas att jag kan hitta en kompromiss lösning med handläggaren.
 
  • Gilla
Manfreds
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.