Ajdå, du behöver ett utlåtande från någon annan entreprenör (offert) för att kunna lägga fram i målet till Tingsrätten.
 
Nej men kan vara bra att veta vad man skall kräva i skadestånd, vill ju helst inte att firman skall göra klart det.
 
Förstår. Men du måste komma med fakta som du kan backa upp med minst en riktig offert. Lika bra att göra det i början av stämningen så dom förstår att ni menar allvar.
 
  • Gilla
Music Man
  • Laddar…
Hur har det gått för dig?
Klar med stämningsansökan osv?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.