Äntligen är kaklet beställt till badrummet. Levtid ca tre veckor.

Otroligt att du orkar så mycket, bra jobbat!! Hade jag fått lägga in 2 synpunkter så hade jag för det första gjort även krysstaket på den lilla balkongen där uppe. Sedan hade jag även satt dit liggande panel på ert uterum och målat det vitt. Men det ser ut som du har fullt upp så kanske dumt av mig att ge några förslag:).

FRS05 skrev:
Otroligt att du orkar så mycket, bra jobbat!! Hade jag fått lägga in 2 synpunkter så hade jag för det första gjort även krysstaket på den lilla balkongen där uppe. Sedan hade jag även satt dit liggande panel på ert uterum och målat det vitt. Men det ser ut som du har fullt upp så kanske dumt av mig att ge några förslag:).
Hade gärna haft kryss men det får inte vara större hål än 10 cm. Har tre små barns så det känns ganska viktigt att följa det.

Altanen ska glass in riktigt och bli permanent uppvärmt och då kommer det att bli samma panel där. Hoppas på nästa år.

Kaklet har kommit och blivit monterat. Resten av inredningen monteras nästa vecka.

2015-09-04 19.41.08.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2015-09-04 19.41.18.jpg
Skapa konto

2015-09-04 19.41.33.jpg
Skapa konto

2015-09-23 13.53.12.jpg
Skapa konto

• Gilla
Mathias12 och 2 till
  • Laddar…
Hej!

Hur har det gått vidare i projektet? :) Snubblade in på din tråd via en länk du postat i en annan tråd och jag tyckte det var kul att se hur det gått fram!

Är du färdig nu? ;)

Det har gått bra. Finns några smågrejer som aldrig verkar bli klara dock, har felsökt i tre år men förstår fortfarande inte varför det inte blir klart.

H huggan skrev:
Det har gått bra. Finns några smågrejer som aldrig verkar bli klara dock, har felsökt i tre år men förstår fortfarande inte varför det inte blir klart.
Haha! Har själv bara bott i hus i ungefär ett år men jag börjar sakta inse att man inte någonsin blir klar med ett hus!

H huggan skrev:
Nu händer det lite till. Började med att riva balkongen och taket över entren igår. Sen tog jag bort all revetering idag. Gick hur bra som helst. Nu är det bara att vänta på grävaren som kommer om någon vecka.
Hur fick du bort reveteringen?

Knackade bara ner det med en hammare. Det gick väldigt fort men kan nog se olika ut beroende på vad man har för fasad och vilken skick den är i.

• Gilla
Björn Barrögård
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.