160 786 läst ·
113 svar
161k läst
113 svar
Tillbyggnad, 23m² i tre plan
Otroligt att du orkar så mycket, bra jobbat!! Hade jag fått lägga in 2 synpunkter så hade jag för det första gjort även krysstaket på den lilla balkongen där uppe. Sedan hade jag även satt dit liggande panel på ert uterum och målat det vitt. Men det ser ut som du har fullt upp så kanske dumt av mig att ge några förslag
.
Hade gärna haft kryss men det får inte vara större hål än 10 cm. Har tre små barns så det känns ganska viktigt att följa det.FRS05 skrev:Otroligt att du orkar så mycket, bra jobbat!! Hade jag fått lägga in 2 synpunkter så hade jag för det första gjort även krysstaket på den lilla balkongen där uppe. Sedan hade jag även satt dit liggande panel på ert uterum och målat det vitt. Men det ser ut som du har fullt upp så kanske dumt av mig att ge några förslag.
Altanen ska glass in riktigt och bli permanent uppvärmt och då kommer det att bli samma panel där. Hoppas på nästa år.
Kaklet har kommit och blivit monterat. Resten av inredningen monteras nästa vecka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hej!
Hur har det gått vidare i projektet?
Snubblade in på din tråd via en länk du postat i en annan tråd och jag tyckte det var kul att se hur det gått fram!
Är du färdig nu?
Hur har det gått vidare i projektet?
Är du färdig nu?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Planstidigt utgångsläge och tillbyggnad/ändring ovanpå denna
Utbyggnad och tillbyggnad -
Kontrollplan, förslag mkt enkel tillbyggnad av uthus
Bygglov -
Stor tillbyggnad av sommarstuga - input på planlösning/funktioner
Planlösningar -
Signera kontrollplan för tillbyggnad byggd av förre ägare?
Juridik -
Planstridigt utgångsläge tillbyggnad
Bygglov