983 läst ·
3 svar
983 läst
3 svar
Tilläggsisolering hus 1965
Hej
Hoppas jag har sökt tillräckligt innan jag posta här, men hittar inget super bra.
Ska tilläggsisolera huset utvändigt men vet inte riktigt vilken isolering jag ska ha.
har nu eternitplattor som ska bort och innan för där så är det en papp sen isolering.
även om jag kommer sätta ny vindpapp så kommer det inte vara helt tätt då det inte sitter någon plast på insidan.
så frågan är om man ska köra med cellulosaisollering eller vad säger ni ?
Hoppas jag har sökt tillräckligt innan jag posta här, men hittar inget super bra.
Ska tilläggsisolera huset utvändigt men vet inte riktigt vilken isolering jag ska ha.
har nu eternitplattor som ska bort och innan för där så är det en papp sen isolering.
även om jag kommer sätta ny vindpapp så kommer det inte vara helt tätt då det inte sitter någon plast på insidan.
så frågan är om man ska köra med cellulosaisollering eller vad säger ni ?
Klicka här för att svara