Hej

Hoppas jag har sökt tillräckligt innan jag posta här, men hittar inget super bra.

Ska tilläggsisolera huset utvändigt men vet inte riktigt vilken isolering jag ska ha.
har nu eternitplattor som ska bort och innan för där så är det en papp sen isolering.
även om jag kommer sätta ny vindpapp så kommer det inte vara helt tätt då det inte sitter någon plast på insidan.
så frågan är om man ska köra med cellulosaisollering eller vad säger ni ?
 
Jag håller på med samma sak. Väljer att ta bort den gamla glasullen och kör träfiberisolering istället. Blir 95+95.
 
  • Gilla
Gtre
  • Laddar…
Heltäckande isolering (Västkustskiva, eller redAir Flex) om du vill ha bäst isoleringsvärde
 
B basseman skrev:
Heltäckande isolering (Västkustskiva, eller redAir Flex) om du vill ha bäst isoleringsvärde

Har funderat på det med, men är lite orolig då jag inte har någon byggplast på insidan just nu att det ska bli fukt. Tänker att den andra andas bättre.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.