1 166 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Tilläggsisolering - hur vid vindsutrymme?
Hej, jag håller på och tilläggsisolerar sommarstugan och reglar då utanpå befintlig panel som jag sedan lägger ny panel på.
Men hur bör jag göra vid vindsutrymmet, skall det läggas isolering även där?
Tänker mest på att det inte är isolerat idag på den delen, så kanske ej bör vara nu heller. MEN om det på något vis ser till att huset blir svalare på sommaren så isolerar jag med glädje (har isolering över från väggen).
Men hur bör jag göra vid vindsutrymmet, skall det läggas isolering även där?
Tänker mest på att det inte är isolerat idag på den delen, så kanske ej bör vara nu heller. MEN om det på något vis ser till att huset blir svalare på sommaren så isolerar jag med glädje (har isolering över från väggen).
Klicka här för att svara
