Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mina frågor är i vilken ordning gör jag detta?
Detta har jag fått i föreslag:
1.Papp
2. regla upp med reglar antingen 45 eller 70mm, beroende på isoleringens tjocklek
3. osb skivor
4.Gips skivor
Mina frågor är stämmer det?
vilken isoleringstjocklek behöver jag? har tänk å sätta reglarna 60cc
tacksam för svar!
Någon? mvh
Hur mycket spån har du på andra sidan?
45mm är ju inte mycket, men bättre än inget! Skall du hänga något på väggen? Annars borde det ju funka med endast gips.
45mm, ångbroms, 45mm (tvärreglat), gips är mitt förslag
45mm är ju inte mycket, men bättre än inget! Skall du hänga något på väggen? Annars borde det ju funka med endast gips.
45mm, ångbroms, 45mm (tvärreglat), gips är mitt förslag
Klicka här för att svara
