Skulle vara kul o se vad en blogg om bygg kan generera för pengar? Ganska smal marknad och tror inte det ger speciellt mycket cash i fickan, men man vet aldrig. Själv tycker jag det är kanon med projekttråd här på byggahus, då vänner på fb skiter fullständigt i vilken skruvdragare jag använder eller vad jag köper för brädor och skruv medans i en projekttråd har läsarna intresse och inputs. :), tycker det ät kul och bekvämt att ha projekt trådarna på ett ställe, gå in på diverse bloggar ser jag som en omständighet.

No offence men jag tittar personligen bara på projekttrådarna och klickar inte runt bland massa länkar. Iof följer jag Inge bloggare heller utan sitter på många olika forum där jag anser man får mer variation och utbyte

• Gilla
Patrik N
  • Laddar…
S
Goteborg skrev:
Skulle vara kul o se vad en blogg om bygg kan generera för pengar? Ganska smal marknad och tror inte det ger speciellt mycket cash i fickan, men man vet aldrig. Själv tycker jag det är kanon med projekttråd här på byggahus, då vänner på fb skiter fullständigt i vilken skruvdragare jag använder eller vad jag köper för brädor och skruv medans i en projekttråd har läsarna intresse och inputs. :), tycker det ät kul och bekvämt att ha projekt trådarna på ett ställe, gå in på diverse bloggar ser jag som en omständighet.
Troligen inga större summor, men det är inte syftet med just den bloggen. Däremot äger jag inte bara en domän...

Jag har 430 bilder upplagda på min hemsida och ytterligare 400 bilder som jag inte hunnit lägga upp än. Jag får på detta sätt allt samlar på ett ställe och inte spritt över flera sidor och trådar. Allt på ett ställe, min domän och jag äger mina bilder.

Redigerat:
S
sir_daniel skrev:
No offence men jag tittar personligen bara på projekttrådarna och klickar inte runt bland massa länkar. Iof följer jag Inge bloggare heller utan sitter på många olika forum där jag anser man får mer variation och utbyte
Okej, intresseklubben antecknar följande "sir_Daniel klickar inte runt på massa länkar för det ger inte lika mycket variation och utbyte."

Hittade till den här fina tråden!
Mycket imponerande!
Klickade vidare till bloggen, men tyvärr finns inte sidan längre :cry: Är den flyttad till annan domän eller upphört helt?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.