Hej !
Har ett sovloft på ca 40 kvm idag utan till luftsventiler alls.
Då det blir kallt så blir det kondens på dom fönster som finns vilket säkert beror
på att luften står still.
Men är det inte som så att om jag skulle sätta in till luftsventiler så skulle dom sannolikt
bli utluftsventiler i stället då varm luft från våningen under skulle stiga ut i stället ?
Hur får jag i så fall en bra ventilation där uppe ??
/Thomas