2 938 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Till er som köpt stort massagebadkar
Hur tänkte du lösa uppvärmningen om du återanvänder vattnet? Ska du värma det igen med inbyggd värmare lär det kosta lika mycket som att tappa upp ett nytt bad.
Har själv ett normalstort kar och tappar det efter varje användning.
Har själv ett normalstort kar och tappar det efter varje användning.
Mitt kar rymmer 400L toppfyllt utan badare.
Men vi fyller oftast inte mer än hälften eller ja max 2/3 och det tar inte så lång tid att fylla upp.
Men vi fyller oftast inte mer än hälften eller ja max 2/3 och det tar inte så lång tid att fylla upp.
När vi rengör vårt badkar ( 450L) häller vi på nytt vatten, kör rengörningen och sedan fyller på med rentvatten och spolar igenom ledningarna igen för att få bort allt rengörning. Alltså minst 2 hela kar behövs för att rengöra det ordetligt. ( Om vi inte fyller över alla munstycken sprutar vatten på fönsterruntan, och det sista munstycket ligger ca 6 cm från kanten)
Klicka här för att svara