249 126 läst ·
1 367 svar
249k läst
1,4k svar
Tian chen s510
Nytt konstigt fel efter displaybyte. När den går hem och laddar hajar den inte att den är hemma. Den står emot laddkontakterna men icdisplayen står det fortfarande "kör hem". Den ska ju gå över i "LADDAR" läge. Nu får jag dra bak den och sedan köra in den igen. Någon som sett samma fenomen?
Ja en gång fast då var det en glappande kabel sko till ett laddstiftHL1 skrev:
Du får mäta så du har kontakt från laddkabeln till ytterdelen av stiften
Men som jag har förstått det så har det inte skett någon förändring på main kortet i år det är fortfarande samma
Jag tycker att uppdateringar och korten blir bara sämre och sämre...nu stannar min på öppen yta, backar och snurrar, har bytt allt förutom skalet.
Det får bli ordning kvalitetsmässigt på Tianchen med deras förbättringar, minsta man kan begära att de skriver ett löpnummer på korten så man ser vilket status de har, bara som ett exempel.
Det får bli ordning kvalitetsmässigt på Tianchen med deras förbättringar, minsta man kan begära att de skriver ett löpnummer på korten så man ser vilket status de har, bara som ett exempel.
Samma problem fick jag fick köra om programvarorna och trycka in båda pilarna på displayen och välja klippar modell sedan funkade detVJT skrev:Jag tycker att uppdateringar och korten blir bara sämre och sämre...nu stannar min på öppen yta, backar och snurrar, har bytt allt förutom skalet.