249 126 läst ·
1 367 svar
249k läst
1,4k svar
Tian chen s510
Tycker det är mycket fokus på problem
Är det bara jag som tycker klipparen
Funkar riktigt bra nu
Är det bara jag som tycker klipparen
Funkar riktigt bra nu
Min funkar bra nu när jag tagit bort de trånga områdena, samt kör max 100 min på varje körning.HL1 skrev:
Använder programvara 140606 och range 4.
Den har bara stannat en gång på 3 veckor och då hade den kört upp på trädgårdsmöbler
Använder 140606 för då rycker inte min klippare samt gillar funktionen att den fortsätter efter strömavbrott, guld värd i dessa tider med åska samt att man är bortrest.
Så tråkigt att komma hem och se att den inte klippt.
Jag har precis fått min S510 och den verkar funka ok. Tänkte dock uppdatera mjukvaran till 140606 och har laddat ner den. Tillsammans med själva filen får man ju ett program samt lite halvkryptiska instruktioner. Där står att man först ska drivrutiner. De drivrutiner som följer med är för Windows xp, jag har Windows 8. Det verkar som att ngt installeras iaf men när jag kopplar ihop datorn och roboten så hittar de inte varandra. Finns inget under "port" i programmet.
Vad göra?
Vad göra?
Kineser är på xp nivå, det är enklast. Jag har hittat en gammal laptop som jag har xp som osMarquiz78 skrev:Jag har precis fått min S510 och den verkar funka ok. Tänkte dock uppdatera mjukvaran till 140606 och har laddat ner den. Tillsammans med själva filen får man ju ett program samt lite halvkryptiska instruktioner. Där står att man först ska drivrutiner. De drivrutiner som följer med är för Windows xp, jag har Windows 8. Det verkar som att ngt installeras iaf men när jag kopplar ihop datorn och roboten så hittar de inte varandra. Finns inget under "port" i programmet.
Vad göra?
/veikko