249 135 läst ·
1 367 svar
249k läst
1,4k svar
Tian chen s510
Shit nu har det hänt det som inte fick ske. Den smet på något sett i slänten ner mot vattnet. Trots piggdäck och extra vikter. Såg inte hur det gick till. Fick fiska upp den ur sjön. Vatten upp i höjd med handtaget. Har nu skruvat isär för att torka upp. Får se hur mycket som gått sönder. Har någon något tips om vad jag bör göra/kolla innan jag startar igen? Den gick i alla fall att starta direkt efter att jag fiskat upp den. Så den är inte helt död.
Då skall man ju veta hur länge den laddar och vad händer om den går in en stund vid regn?VJT skrev:
På tal om regn. Hur funkar det med regn sensorn och schematid. Går den ut igen eller skiter den i att klippa på hela dagen om den får regn på sig?
Regn sensorn beordrar den i laddstationen. Den går inte ut så länge det finns vatten mellan de sexkants skruvskallarna som kortsluter vid regn. Man kan koppla ur regnsensorer om man vill. Den håller reda på tiden så länge den är inom samma dygn.
Den laddar max 3 timmar och klipper 2 timmar grovt räknat. Varje cykel är 5 timmar således. Alltså 24/5=4,8 cykler. Så du kan lägga in 180 min på de 3 områden som finns i displayen och han borde fixa det inom dygnet med god marginal.
Den laddar max 3 timmar och klipper 2 timmar grovt räknat. Varje cykel är 5 timmar således. Alltså 24/5=4,8 cykler. Så du kan lägga in 180 min på de 3 områden som finns i displayen och han borde fixa det inom dygnet med god marginal.
Jag har alla dom problemen
Tycker dock vikter och utgåvan 20/5 funkar kanon
Tycker dock vikter och utgåvan 20/5 funkar kanon
Jag kör 140606 programmet och den har gått helt prickfritt i tre veckor nu..
Kör den på schema varje dag i olika områden och har inte haft ett enda stopp, börjar nästan bli tråkigt
Kör max 100 minuter per area och jag tror att det kan vara nyckeln då jag tidigare märkt att felen alltid uppstod när batteriet började bli svagt.
Kör den på schema varje dag i olika områden och har inte haft ett enda stopp, börjar nästan bli tråkigt
Kör max 100 minuter per area och jag tror att det kan vara nyckeln då jag tidigare märkt att felen alltid uppstod när batteriet började bli svagt.