249 135 läst ·
1 367 svar
249k läst
1,4k svar
Tian chen s510
Någon som provat nya mjukvaran?
Gillar uppdateringen till displayn
Visar när den indikerar regn
Kan ställa upp till 6 zoner
Kan ställa kantklippning dags vis
Mainkortets mjukvara har gjort att den saktar ner i nerförs backar inte tvär låser
Gillar uppdateringen till displayn
Visar när den indikerar regn
Kan ställa upp till 6 zoner
Kan ställa kantklippning dags vis
Mainkortets mjukvara har gjort att den saktar ner i nerförs backar inte tvär låser
Funkar bara med nya displayn
Glöm inte hålla in båda pilarna när du slår på klipparen första gången och välj s510
Glöm inte hålla in båda pilarna när du slår på klipparen första gången och välj s510
Bara en beta.... Den riktiga kommer snart
Nu är min robot på g igen efter det ofrivilliga badet.
Byte av mainkort hjälpte fint. Men jag tror att något mer är fel. Den drar en hel del ström i standby läge. Igår kväll var den fulladdad 28.x volt. Idag är den nere på 26.5 volt. Jag misstänker ultraljudssensorerna. Dom står och tickar hela tiden. Ska inte dom vara av i standby läge? Något annat tips om vad som kan dra ström?
Byte av mainkort hjälpte fint. Men jag tror att något mer är fel. Den drar en hel del ström i standby läge. Igår kväll var den fulladdad 28.x volt. Idag är den nere på 26.5 volt. Jag misstänker ultraljudssensorerna. Dom står och tickar hela tiden. Ska inte dom vara av i standby läge? Något annat tips om vad som kan dra ström?
Dom drar en del ström i standby
Nya programvaran som kommer då går den in i laddaren 2timmar innan programmerad klipp tid
Nya programvaran som kommer då går den in i laddaren 2timmar innan programmerad klipp tid
Har bytt till nya displaykortet nu. Vad används Drifttid till? Nytt val under Schematid. Måste man ha något där för att ställa drifttid när man startar manuellt? Eller?
Vad blir det för skillnad på de olika lägena för hur långt över tråden den ska gå?
Vad blir det för skillnad på de olika lägena för hur långt över tråden den ska gå?
Drifttid är total drifttid om du förstår migHL1 skrev:
1innan tråden 2 lite över 3 lite till 4 Max