Moving
Trams!

• Gilla
MB77 och 1 till
  • Laddar…
S
13,7.

Men jag blev nästan förbannad när de frågar hur ofta man gymmar osv. Precis som att det är miljöförstörande. Blä

Jag är ingen bra människa...... :confused:

Tydligen e jobb knappa 4 mil till jobbet inte så bra....

Jonas_81 skrev:
Tydligen e jobb knappa 4 mil till jobbet inte så bra....
Om miljömupparna slutade blockera kringfartslederna skulle jag göra av med 0,4liter mindre bensin varje dag till och från jobbet.

K
Lägger man inte pengar på träningen bidrar det inte till jordens förrfall. Man svarade inte på hur mycket man tränar utan hur mycket man pengar man lägger på träningen.

Mikael_L
Tja, nog tycker jag att jag försöker leva resurssnålt, och t.ex. flyger nästan aldrig.
Men kom på 9.2 ändå. :o

Tallguy196 skrev:
Jag är ingen bra människa...... :confused:
Det är du visst!

Skit i de här trams-undersökningarna.
Och de s.k. kostexperterna, som ger oss "kostråd" vet ofta inte vad de talar om :thumbdown:

• Gilla
katos och 3 till
  • Laddar…
K
Jag hamnade på 3.. ska mänskligheten överleva behöver snittet tydligen sänkas till två

• Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
5,6
Å jag är nog en av de mest miljömedvetna i bekantskapskretsen, de här komma gå å skogen! :x

• Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Tja, nog tycker jag att jag försöker leva resurssnålt, och t.ex. flyger nästan aldrig.
Men kom på 9.2 ändå. :o
Jag flyger för att tio andra ska slippa flyga för att lyssna på mina visdomsord. Det måste vara miljövänligt.

MathiasS skrev:
Jag flyger för att tio andra ska slippa flyga för att lyssna på mina visdomsord. Det måste vara miljövänligt.
Ja, det måste vara det rätta sättet att "rädda klimatet".
För så gör ju Al Gore också :p

• Gilla
Kvackatore och 2 till
  • Laddar…
Moving
MathiasS skrev:
Jag brukar utdela mina när jag flyger och fråga om de betalat Klimatkompensation, då vill dom inte prata längre.

Moving
KnockOnWood skrev:
Ja, det måste vara det rätta sättet att "rädda klimatet".
För så gör ju Al Gore också :p
Han säljer Klimatkompensation, för att åka segelbåt och cykla eller åka tåg tar så lång tid.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.