A Annika Kristiansson skrev:
Har du mätt temperaturen någon gång? Tror du att det blir varmare än 40 grader?

Har faktiskt aldrig mätt temperaturen . Jag ser det som positivt om det kan hålla 30-40grader för varma omgivningen. :)
 
J Jippe skrev:
Har faktiskt aldrig mätt temperaturen . Jag ser det som positivt om det kan hålla 30-40grader för varma omgivningen. :)
Hur nöjd är du med tunnan nu ett par år senare? Sitter själv och tittar på en likadan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.