Jag har bara termometer i topp och botten av tanken men skulle vilja se var språngskiktet finns. Jag känner med handen genom isolering och plåt att det blir lite, lite varmare uppifrån och ner. Teknikfantasten river upp isoleringen och sätter dit 10 tempgivare och skriver ett snyggt program, men det är mer information än jag behöver.
Har någon tips på folie eller tejp som växlar färg med temperaturen och som man kan klistra utanpå tanken?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.