Hej.
Ska precis lägga spångolvet i min nya utbyggnad som ännu inte är fullt isolerad. I anvisningarna (http://www.novopan.se/Files/Templates/Designs/Novopan.se/Montagevejl_Spaandex K-Gulv(Svensk3).pdf) till spångolvet står det att det ska vara minst 18 C varmt och max 65 % RF. Nu när temperaturen ute börjar sjunka så är temperaturen på dagen ca 15 grader och ca 8-10 på nätterna.

Vad kan jag få för problem om jag lägger spångolvet om det är kallare än 18 grader? Eller är det inga problem så länge limmet fungerar och det inte är frysgrader?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.