Hej å glad påsk!
Har 3 frågor..
Har spacklat med Biltemas våtrums spackel på Gips. Men har teknos målnings system- timantti W och timantti 20. Problemet är att de rekommenderar deras egna spackel o vävrulle.
1.Går det och köra ändå?
2. spackel släppt i hörnen 2 mm glipa även fast vi har använt väv behöver man åtgärda detta eller går det bra ändå?
3. Lite dåligt slipat på vissa skivövergångar. Påverkar det vidfästningen av väven eller blir det mer en estetisk fråga? Läst att de är superviktigt.. men tänker att man kanske kan få andra insikter om man frågar här..