Hej,

Hur skall man applicera Mira tätskikt om man har ventliationen på väggen? Med manchett? Räknas ventilationstrumma till "rör genomföring"? Det finns ingen instruktion i Mira monteringsanvisning.

Ventliationen sitter ca 2m upp på vägg i duchzonen.

?
 
K
Ring Mira och fråga hur de vill ha det.
Vanligtvis så gör man, vid ventilation, som man gör vid eldosor. Man går fram till kanten, ingen manschett.
 
Hej,

Jag ahr e-postat mira, de anser man skall läsa monteringsanvisningen och svarar inte i princip. Inte jättekundvänliga, dessutom är mail svaren på danska.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.