Jag ska täta mellan första våningen och vindsvåningen.
Kommer blandannat sätta upp lite reglar och gips, och då vill jag täta springor med något.
Hade ni använt bygglim, latex eller rentav brandtätning?
Latex är ju mer lättflytande men tycker den släpper lätt också.
Gissar att bygglim (pl400?) är det vanligaste valet ifall yrkesbyggare arbetar?