Hej!

Behöver tips och råd hur jag på bästa sätt får tätt mellan betongplatta och väggips då det är en glipa mellan 5-30mm hela vägen runt (se bilder).

Har funderat på en golvsockel i pvc eller någon typ av mjuk "golvlist" på rulle.

Någon som gjort något liknande?


Mvh Glipa mellan betongplatta och vägg med ett hål i betongen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Glipa mellan betongplatta och väggips, cirka 5-30 mm, syns med vit vägg och ljusare golv under.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är det gips kan du väl sätta en rand med lämpligt högt kakel?
 
mexitegel mexitegel skrev:
Är det gips kan du väl sätta en rand med lämpligt högt kakel?
Undviker gärna kakel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.